spirit45 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Sitter idag med et snart 2 år gammelt abit hovedkort hjemme som jeg mistenker for å være et agp4x kort. Hjemme er 60mil og et par uker unna så jeg husker ikke navnet på kortet i farta. I den maskinen sitter det idag et 4600 kort som begynner å slite med ytelsen og jeg vil bytte ut med et hakket hvassere 6800 kort, som er agp8x. Vil dette funke? en kjapp sjekk på nettet sa bare at agp8x var en nyere chipsetstandard og nevnte noe om problemer med backward compatibility med tidlige agp standarder. Takker og bukker for alle fornuftige svar! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Såvidt jeg vet støtter AGP 8x kort også 4x/2x/1x. Er ikke noe vesentlig forskjell på 4x og 8x heller. Lenke til kommentar
six Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skal ikke være noe problem. Kjører selv mitt POV 6800GT på et hovedkort med 4X AGP. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 riktig, som du sier er det en målbar forskjelll i ytelse. Men den merker du nok ikke i spill Lenke til kommentar
spirit45 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Glimrende! Takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå