moshpit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg skulle oppgradere FW hos en forhandler i dag og kom tilbake med den skuffende beskjeden at denne K700i var en av de som de hadde trøbbel med å oppgradere.. Altså jeg fikk ikke oppgradert.. Hva skal jeg gjøre nå da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ot: noen som vet hva gjeldende fw på se update service er nå ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ot: noen som vet hva gjeldende fw på se update service er nå ? Samme som på lang stund.. den nye ble tatt vekk fra markedet, fordig den skapte mere problemer enn den fixed On-topic: har ikke hørt om noen som har hatt problemer å oppdatere den men Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Uff.. nå får jeg ikke brukt kameraet heller nå etter de prøvde å oppdatere :S Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Uff.. nå får jeg ikke brukt kameraet heller nå etter de prøvde å oppdatere :S gå dit du kjøpte den å prøv å se om du får en ny.. forklar hva som har skjedd... du har igjen tid på garantien kan jeg vedde, så du skal jo få en ny... eller vis dem prøver å reparerer den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå