DrSilence Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Om man har noen ekstra USBporter som feks i fronten på kabinettet eller på brakett med ledning til pinheader og dess like; er disse uansett kompatible med USB 2.0-standarden? Eller er det slik at all hw fra chip->header/port->ledning->nyport også må spesifikt støtte USB2.0? DrS Lenke til kommentar
christt Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Det kan jeg neppe se for meg... Skal ikke si det for sikkert, men vil tro at samme plugger og ledninger brukes. Correct me if I'm wrong! Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Den 2002-05-23 21:37, DrSilence skrev: Om man har noen ekstra USBporter som feks i fronten på kabinettet eller på brakett med ledning til pinheader og dess like; er disse uansett kompatible med USB 2.0-standarden? Ja, det skal de være ! Lenke til kommentar
Viva Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 USB 2.0 går raskere en 1.0 ellers er de like. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: DrSilence skrev (2002-05-23 21:37):Om man har noen ekstra USBporter som feks i fronten på kabinettet eller på brakett med ledning til pinheader og dess like; er disse uansett kompatible med USB 2.0-standarden? Eller er det slik at all hw fra chip->header/port->ledning->nyport også må spesifikt støtte USB2.0?DrS Jeg tolker spørsmålet ditt som om ekstra braketter med USB-porter alltid er USB 2.0-porter, og svaret på det er nei. Hovedkortet må ha en USB 2.0-kontroller, men selve braketten, pluggene, "hullene" og ledningene(?) er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå