Bunny Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har fått noen PC deler men mangler enda noe. Lurer på hva som bør kjøpes for å holde det billig og bra. liste over deler jeg har nå: Hovedkort Asus A7N8X Deluxe socket A CPU kjøler Socket A Mus USB Keyboard USB Strømforskyning 17" Skjerm DVD brenner IDE 160GB harddisk IDE 3Dkort Gforce 3 128mb AGP Mangler vel bare CPU, RAM og kasse men vet ikke hva jeg bør ha Bør være billig og det trenger ikke være noe kjempekraftige greier. Skal bruke PCen til skolearbeid, se film, høre på musikk, internett og så blir det kanskje noen småspill. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) cpu: AMD Athlon XP 2500+ minne: TwinMOS PC3200 512mb enkelt og greit billig oppsett som holder en stund. kabinett burde du nesten velge selv ettersom dette er mye smak og behag. men AOpen H600B er et godt kabinett med en god og stille psu. edit: url krøll.. Endret 2. november 2004 av phax Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hehe wow 1 svar etter 5 timer Ser ut til at det er kompatibelt med resten det der ja, godt mulig jeg kjøper det. Gjør det ikke noe om CPU er 333 og RAM 400 mhz? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hehe, ja her på forumet så må man hyle ut at man er jente for og få svar. ang cpu og ram så gjør det ingenting nei. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 hehe, ja her på forumet så må man hyle ut at man er jente for og få svar. ang cpu og ram så gjør det ingenting nei. Hehe javell, liker ikke å skryte da men tror ikke så mange gutter ville kalt seg Bunny og signere Linn 87' hvis de ikke er noe småkinky Sender nok bestillingen i morgen så hvis noen andre har noe fornuftig å si så værsågod Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det har vel ikke noe for seg å kjøpe ram som er raskere enn bus hastigheten på cpu ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hehe, ja her på forumet så må man hyle ut at man er jente for og få svar. ang cpu og ram så gjør det ingenting nei. Hehe javell, liker ikke å skryte da men tror ikke så mange gutter ville kalt seg Bunny og signere Linn 87' hvis de ikke er noe småkinky Sender nok bestillingen i morgen så hvis noen andre har noe fornuftig å si så værsågod hehe, nei, prøv og forandre topic til "jente trenger pc deler" eller noe slikt og denne tråden er sikkert på 8 sider til imorgen. (så for all del ikke gjør det.. ) @Jerix: nei, men det skader ikke heller. og siden netshop ikke hadde noe annet billigere minne utenom no-name brikker valgte jeg den. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jo. Din neste CPU er sikkert minst 400MHz. Det er ikke særlig dyrere. Det er ofte høyere kvalitet. Det gir mulighet for klokking. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jo. Din neste CPU er sikkert minst 400MHz. Det er ikke særlig dyrere. Det er ofte høyere kvalitet. Det gir mulighet for klokking. true that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå