Gå til innhold

Trenger noen deler

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noen PC deler men mangler enda noe. Lurer på hva som bør kjøpes for å holde det billig og bra.

liste over deler jeg har nå:

Hovedkort Asus A7N8X Deluxe socket A

CPU kjøler Socket A

Mus USB

Keyboard USB

Strømforskyning

17" Skjerm

DVD brenner IDE

160GB harddisk IDE

3Dkort Gforce 3 128mb AGP

Mangler vel bare CPU, RAM og kasse men vet ikke hva jeg bør ha :blush: Bør være billig og det trenger ikke være noe kjempekraftige greier. Skal bruke PCen til skolearbeid, se film, høre på musikk, internett og så blir det kanskje noen småspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, ja her på forumet så må man hyle ut at man er jente for og få svar. :D

ang cpu og ram så gjør det ingenting nei.

Hehe javell, liker ikke å skryte da men ;) tror ikke så mange gutter ville kalt seg Bunny og signere Linn 87' hvis de ikke er noe småkinky :D

Sender nok bestillingen i morgen så hvis noen andre har noe fornuftig å si så værsågod :)

Lenke til kommentar
hehe, ja her på forumet så må man hyle ut at man er jente for og få svar. :D

ang cpu og ram så gjør det ingenting nei.

Hehe javell, liker ikke å skryte da men ;) tror ikke så mange gutter ville kalt seg Bunny og signere Linn 87' hvis de ikke er noe småkinky :D

Sender nok bestillingen i morgen så hvis noen andre har noe fornuftig å si så værsågod :)

hehe, nei, prøv og forandre topic til "jente trenger pc deler" eller noe slikt og denne tråden er sikkert på 8 sider til imorgen. ;) (så for all del ikke gjør det.. )

@Jerix: nei, men det skader ikke heller. og siden netshop ikke hadde noe annet billigere minne utenom no-name brikker valgte jeg den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...