Gå til innhold

Komplett setter opp prisen på ukens tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå selger de et 6800LE RETAIL kort .. som er en allright pris med tanke på at man får med en bundle (vet ikke hva den inneholder, men er som regel no spill og stæsh)..

..de tidligere prisene er prisene for et 6800LE BULK.

Det er samme kortet ja, men egentlig skal man ikke sammenligne disse fordi pakken er forskjellig..

Thats my opinion..

Lenke til kommentar

Fikk nettop en skremmende reply fra komplett!!, velger ikke å poste den med det første. Får se om Komplett legger inn en reply her selv + vi for se hvor ærlige de er.

Om jeg poster denne mailen tror jeg nesten det er oppsigelse grunn, og jeg som har bestilt kortet :no:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Er ferdig med en dag med routing conf term, så nå får jeg se hvor oppdatert dette er når jeg kommer hjem. har sendt en ny mail til komplett også. Ønske ikke å ha kortet om mailen jeg fikk stemmer for å si det slik.

Men dere er enige om at de må få en sjangse til å rette dette opp før jeg henger ut karen, jada, flott

Edit: Noen som har sett om komplett har vært innom tråden?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Heisan,

Vi stusset like mye som dere da vi så prishistorikken her. Prisen på dette kortet var og har vært 2395,- de siste ukene og det er denne prisen det går tilbake til neste uke. Det som her skjer er at prisguiden til HW ikke skiller på Bulk og Retail utgavene av dette kortet, samt at vi mistenker at noe rart har skjedd i prisguiden her. :hmm:

Dette ser dere også her. Her ligger altså bulk og retail kort om hverandre.

Så ja, prisen er senket 400,- på dette kortet og det er på ukens tilbud :-)

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle innlegg og takk til Komplett som svarer.

Kanskje burde prisguiden skille mellom bulk og retail. Men jeg forstår jo at det ikke går ann å dele opp produktene i 1000vis av kategorier. Prisguiden skal jo være enkelt å bruke også. Kanskje på "Avansert søk" skulle det gått ann å filtrere ut bulk/ retail. Uansett hører forsettelsen av dette inn under forumkategori: Tilbakemeldinger.

Jeg har i hvertfall fått svar på det jeg lurte på i trådstarten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...