Boye Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fant selv en artig piksel (lysere enn alle andre), ser vist ut til at jeg får en artig piksel på hver bidige skjerm jeg kjøper :!: Hadde en 19" CRT som det var skavanker med for et par år siden, returnerte og fikk tilbake en ny med sort/stein døu piksel rundt om kl. 11 på urviser, midt i. shit happens, krydder i livet Kan forresten legge til at kvittering blir tilsendt for dem som ber om det (kampanjetilbudet), fikk min i posten for to dager siden. Kanonservice, angrer NOE SINNSYKT for at jeg ikke bestillte 2stk med en gang. Blir Netshop neste :-) Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg kjøpte også en slik skjerm når Edbergen hadde tilbud på den, så fant jeg 4 døde pixler, i dag fant jeg to til (totalt 6 stk) jeg klaget og Lacie gir meg nå ny skjerm Forøvrig en meget bra skjerm, jeg spiller mye og det er en fryd! Lenke til kommentar
MrG Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Glimrende...Da blir det litt kalibrering og mekking på meg ikveld. Takk ! Synes også default var "ubehagelig" sterkt, har også kjørt night - foto, fant det som den mest behagelige overgangen fra CRT, antar dette blir en vanesak. MrG Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg er vant til LCD-er fra tidligere også, og kjører på full brightness. Er nok vanesak ja. Og så kommer det kanskje an på hvor nært vinduet man sitter også? Min skjerm er 30 cm fra et digert vindu... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg kjører på fullt også... Skrudde ned en noen dager (fra PC'en, likte det bedre enn de predefinerte på skjermen.) Men jeg var snart tilbake til max. Geir Lenke til kommentar
MrG Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvordan vil det være og spille i lavere oppløsninger enn 1600*1200 på denne?? Med min P4 2,6 og 6800GT så blir det ikke alltid helt "smooth" i Doom3 med HIGH? Håper ikke dette spm er helt borti natta? MrG Lenke til kommentar
John P. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er klin umulig(for meg iallefall) å se at man ikke spiller i nativ oppløsning på denne skjermen, så lenge man holder seg på 1280x1024 i det minste. 1024x768 og nedover blir det jo litt mer uskarpt, men egentelig ikke noe problem. Dette var en av de tingene jeg var 'redd' for da jeg bestillte, fordi jeg trodde det kanskje ville se dårlig ut i ikke-nativ oppløsning, men det er altså ikke noe problem med denne skjermen. Det er iallefall min erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Å din heliggris. Hadde vært kjekt med noe større enn en 17" ja. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En stor CRT har problemer den også, 1024*768 på en 21" kan bli litt grovt (observerer sorte tomrom mellom linjene, farger blir ikke like jevne) og 800x600 blir fort veldig grovt (ikke pikslete, men dimmet mot sort, "rutemønster"). Observerer ikke dette på LCD, dog blir bildet mer pikselaktig. Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For meg ser det ut som om skjermfoten både støtter VESA 75 og 100. Stemmer det? Takk! Erlend Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tok et mål bak skjermen min nå, og avstanden mellom skruene (4stk) er på 10cm, noe jeg antar er Vesa 100. Håper det hjelper, tid for snork Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Takk, Boye! Då betyr det at Lacie sin arm er kompatibel med Nec 2080ux+. I dag skal eg bestille skjerm og fot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå