Joachim_F Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den japanske arkadegiganten Taito kunngjorde i går at de vil bringe Half-Life 2 til arkadehallene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 haha, genialt! :!: Håper vi snart får se hvordan en sånn bokse ser ut, om det er mus og tastatur eller gamepad. Siden arkade versionen har cooperative betyr det vel at den vi kjøper også har det! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 haha, genialt! :!: Håper vi snart får se hvordan en sånn bokse ser ut, om det er mus og tastatur eller gamepad. Siden arkade versionen har cooperative betyr det vel at den vi kjøper også har det! Det skal du ikke være så sikker på... Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det er vel helt sikkert hat HL2 ikke har coop, men at det muligens kommer en mod? eller tar jeg feil? Uansett gennialt detta da... om 15 år kanskje jeg får kjøpt den på ebay. Det hadde vært fett å hatt i stua... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det er vel helt sikkert hat HL2 ikke har coop, men at det muligens kommer en mod? eller tar jeg feil? Gruppen bak SvennCOOP holder allerede på (og har gjort det en stund) med en mod som gjør at du kan spille igjennom hele single player delen sammen med en venn. Fordi som ikke har hørt om disse tidligere har de laget en lignende mod til HL1 som er fritt å nedlaste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg