Gå til innhold

chieftec - mini-mod

Anbefalte innlegg

jeg liker best å bygge ting fra scratch, men det tar fryktelig lang tid. så dette mini-prosjektet er noe jeg kan tusle med i høstmørket. jeg har et annet prosjekt på gang, men det er ikke ferdig før jul.

utgangspunktet var et gammelt chieftec kabinett som var spraya med gull-maling innvendig.

til nå har jeg montert vannkjøling, skjært ut en kanin, satt inn plexi-glass, og selvfølgelig de obligatoriske katodene... :p

prøvde å male dvd-spilleren, men bommet totalt på fargen. den skal pusses ned i et forsøk på å redde den en gang for alle. fargen innvendig liker jeg heller ikke, her må dere gjerne komme med forslag.

bilder er

her

Endret av Noldus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

nei, frontlokket skal på så fort jeg får tak i det...

lakk er noe det sårt trenger, men jeg har ikke funnet ut hvilken farge jeg vil ha.

som du ser så har jeg prøvd å rydde, men er ikke noe ordensmenneske av meg :p

neida, har noen kabelstrømper som skal på strømledningene, men var nok en gang litt usikker på fargevalget... psu skal også få et lag maling, men dette blir mitt lille evighetsprosjekt. kommer til å ta litt etterhvert som jeg gidder.

etchen på vinduet er også totalt malplassert, men det blir vel en av de siste tingene jeg retter på

vi har et annet prosjekt på gang som er litt mer seriøst, så det blir nok satt i fokus fremover.

ellers takk for tipsene :) skal se hva jeg får til.

Endret av Noldus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...