Noldus Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) jeg liker best å bygge ting fra scratch, men det tar fryktelig lang tid. så dette mini-prosjektet er noe jeg kan tusle med i høstmørket. jeg har et annet prosjekt på gang, men det er ikke ferdig før jul. utgangspunktet var et gammelt chieftec kabinett som var spraya med gull-maling innvendig. til nå har jeg montert vannkjøling, skjært ut en kanin, satt inn plexi-glass, og selvfølgelig de obligatoriske katodene... prøvde å male dvd-spilleren, men bommet totalt på fargen. den skal pusses ned i et forsøk på å redde den en gang for alle. fargen innvendig liker jeg heller ikke, her må dere gjerne komme med forslag. bilder er her Endret 2. november 2004 av Noldus Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 samma som jeg har gjort med mitt cheiftec, ble bra det der. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hehe, akkurat likt? men er siste gang jeg bruker sunbeam window-kit. ikke er det pent, og jeg stresset hele kvelden med å få det på. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) er frontdekselet av for godt? Ser jo penere ut med det. --- EDIT: leif Endret 21. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 du kan jo sette på plexi på toppen eller noe sånt da! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 fin den der, MEN rammen skriker etter mer lakk og litt rydding har ikke gjort noe heller ikke kritikk dette, bare tips mvh ballemann Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 også der diskstasjonen er det litt bom! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) nei, frontlokket skal på så fort jeg får tak i det... lakk er noe det sårt trenger, men jeg har ikke funnet ut hvilken farge jeg vil ha. som du ser så har jeg prøvd å rydde, men er ikke noe ordensmenneske av meg neida, har noen kabelstrømper som skal på strømledningene, men var nok en gang litt usikker på fargevalget... psu skal også få et lag maling, men dette blir mitt lille evighetsprosjekt. kommer til å ta litt etterhvert som jeg gidder. etchen på vinduet er også totalt malplassert, men det blir vel en av de siste tingene jeg retter på vi har et annet prosjekt på gang som er litt mer seriøst, så det blir nok satt i fokus fremover. ellers takk for tipsene skal se hva jeg får til. Endret 22. november 2004 av Noldus Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) hvor fikk du tak i den fine slangen som går fra tanken til skjermkortet? Jeg kunne trengt noe sånt. edit: ah.. glem det. Ser hva det er nå! Endret 22. november 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå