Typhon Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 vis man bare får låst opp 3 av 5 par på en XP CPU, går den til h*lvete da? Slik --> |||:: Bare sånn at jeg ikke gjør no dumt :razz: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 har låst opp min, men den klikker bare når jeg stiller på multiplier. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Var lissom ikke det jeg spurte om da... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 21:30, Typhon skrev:vis man bare får låst opp 3 av 5 par på en XP CPU, går den til h*lvete da?Slik --> |||:: Neida, men den er ikke låst opp. Derfor ser jeg ikke helt poenget? OBS! Du kan skade prosessoren dersom strekene krysser i hverandre. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 D jeg mente var at hvis jeg ikke fikk kobla f.eks de to siste ordentlig, ville det da gjøre noe skade? Men da prøver jeg jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå