Diggdigg Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har A7N8X Dlx hk + Aopen H600B kabb med ekstra i/o - kort i front for mikrofon og USB. Hvis jeg kobler fra ledningen til lydsignalet til i/o kortet forsvinner også lyden ut fra hk. Noen som har vært borti dette før??? Jeg skal nemlig fjerne dette i/o kortet for å få plass til en 12 cm vifte i fronten på kabinettet, veldig synd hvis lyden i pc'en blir borte samtidig! Lenke til kommentar
istakvik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ledningene til I/O kortet må erstattes med jumpere Lenke til kommentar
Diggdigg Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Det burde jeg selvfølgelig ha skjønt selv, men takk for hjelpen uansett, du hadde helt rett!! Lenke til kommentar
toget Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Takktakk, jeg skifta fra Aopen til et Aspire-kabinett og opplevde det samme som deg, lyden forsvant fordi Aspire ikke har et front IO. Ok da tror jeg at jeg skifter til nytt kabinett igjen, og bruker jumpere, takktakk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå