Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det var en gang 2 kjøttkaker som satt i et tre, så sa den ene " hey du? jeg tar en tur på budderen(butikken)". så kom han aldri tilbake. Jonny-Jonny uten armer og bein skulle klatre i fjellet, men så falt han ned, fordi han ikke klarte å svelge mer tau! ahahahah jonny-honny uten armer ville ha et kakestykke av kaken som stod på bordet. "jeg vil ha kake!" skrek han til moren. hun svarte "bare forsyn deg, vennen" "men jeg har jo ingen armer!" "Ingen armer, ingen kake" svarte moren det var en gang 2 venner som samlet på nøtter ute i skogen... den ene hadde en flott ide: vi løper opp i kirketårnet, så deler vi nøttene der oppe!. da de var på vei opp trappen mistet de 2 nøtter, men den ene gutten sa "vi henter dem på veien ned" så løp de videre opp trappen.... kirketjeneren gik forbi og hørte : "en til meg, og en til deg. en til meg og en til deg" han trodde straks at det var gud og gamle erik som delte mennesker seg imellom, og løp inn for å hente presten. da de hadde komt et lite stykke opp i trappen mot tårnet hørte de: "1 til meg og 1 til deg. sånn! nå mangler vi bare de 2 nede i trappen." ! hahahh:D ahahhaha:D jaahhahaa:D Endret 16. november 2004 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 -hei dette er Cato sal pederens telfonsvarer, jeg er alene hjemme nå og kna desverre ikke ta telefonen. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Endelig! Jeg VISSTE jeg ville få bruk for Barnas Store Vitseleksikon, en eller annen gang! Bare slo opp "midt" i boken, og der har vi da: Bokstav H Kategori Hest Nr. 12 - I går så jeg en hest med trebein. - Ikke tøys! - Jo, en karusellhest! Og så er det jo en som er så genial: Bokstav D Kategori Doktor Nr. 55 - Legene holdt demonstrasjonstog. Dessverre var det ingen som skjønte hva som stod skrevet på plakatene. En i klassen min skriver helt forferdelig, og alle kaller han for Legen, fordi han hadde lyst til å bli lege før (og nesten alle slektningene hans er leger). Nå har han bestemt seg for å bli sivilingeniør, og gjerne fordype seg i aerodynamikk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hva begynner på p og slutter på ule? Pepperkakesmule! Lenke til kommentar
Bamberg Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Liker du varm eller kalkun? 1 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hva kalles en bøyd sigarett? Sigabøy.... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hva begynner på p og slutter på ule? Pepperkakesmule! Hva begynner på b og slutter på æsj? Bilkræsj! Bæsj.....skrives det sånn? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 To epler ligger i en kjele og blir kokt. Den ene snur seg mot den andre og sier "Hjelp! Vi blir kokt!" Den andre utbryter "Holy shit! Et snakkende eple!" Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hva begynner på p og slutter på ule? Pepperkakesmule! nei parishjulet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hva begynner på p og slutter på ule? Pepperkakesmule! nei parishjulet Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 To epler ligger i en kjele og blir kokt. Den ene snur seg mot den andre og sier "Hjelp! Vi blir kokt!" Den andre utbryter "Holy shit! Et snakkende eple!" Døbra Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva en trekkie voldtektsmann sier til offrene sine: "Resistance is futile, you will be inseminated" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva en trekkie voldtektsmann sier til offrene sine: "Resistance is futile, you will be inseminated" Haha! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har dere hørt om snekkeren som lista seg rundt hjørnet? Alle barna var gode og mette unntatt Fia. Hun hadde anorexia. Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 To tomater skullle gå over ein vei. Først gikk den ene over. Da den andre skulle gå over kom det en bil. Tomaten kjappet seg over. Da sa den første: åh, din dust! Nå ødela du heile vitsen! heh.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981237468 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Alle barna likte F-16 untatt Stig, han likte Mig ( et russkisk jagerfly ) ( stig = mitt navn :!: ) Vet du hvorfor blondiner steller seg i vinduet når det lyner? - De tror de blir tatt bilde av Vi går rett på samme hva vi støter på, støter vi på nissen drar vi han i tissen Pappa, pappa! Hvorfor løper mamma i sikk - sakk? Hold kjeft gutt, å gi meg flere patroner! Endret 22. november 2004 av Slettet+981237468 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 - Hvorfor drar svensker på så lange turer? - Fordi de alltid går seg vill. Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 OK, denne kom java-foreleseren vår med på dag 1. Sikkert for å sette standarden for hvor tørre forelesningene kom til å bli. Hvor mange programmerere må det til for å skifte en lyspære? Svar: Ingen, det er et hardware-problem. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hehe..trakk faktisk litt på smilebåndet av den siste Kan ha noe med at jeg jobber på software-support Endret 23. november 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg tror den derre er obligatorisk for alle programmerings forelesere i norge:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå