brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 BTW. nerdVANNA, hadde du SÅ lite å gjøre på nyttåraften at du lagd en bruker på hw.no Det står 01/01 hos meg på nerdVANNA. Derimot jeg har ikke så mye jeg skulle sakt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Alle barna skrev dikt. untatt Erlend. han kunne ikke rime. Alle barna spiste festmat. untatt Tor. han spiste knekkebrød Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du heter vel ikke Erlend? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du heter vel ikke Erlend? nei jeg bare fant på ett navn Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hvor mange jobber det på en Lada fabrikk? 2stk, en som limer og en som klipper. Hvordan får man en Lada opp i 100km\t? dytter den utfor et fjell!! tørre!! Men det er gøy å fyre med de vitsene på en som digger Lada! Det gjorde jeg, LOL@Lada.. Endret 8. november 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvorfor poster mange vitser de selv syns er dårlige? Tørre vitser er ikke det samme som dårlige vitser. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvorfor poster mange vitser de selv syns er dårlige? Tørre vitser er ikke det samme som dårlige vitser. Har du ikke no bedre å ta deg til enn bare å "kritisere" andre! Kom med egne vitser du.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Den ene Fargestiften til den andre-"skal vi starte på blanke ark?" 1 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Person 1: Det er vanskelig å diskutere med en gruppe folk som deler en IQ på litt over romtemperatur. Person 2: Nja, romtemperatur er et ganske høyt tall. I kelvin. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Hørt om mannen som skulle kjøpe seg to doer, men han kunne bare kjøpe seg ên fordi han gikk på Taek-won-do.... HAHAHAHA Hva heter opplysningsentralen for kuer? Q-Tips...HAHAHA Endret 10. november 2004 av fflex 3 Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dr. acula hæhæhæææææhææææ... (LE) Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Alle barna ble skutt med AWM, untatt farmor, for hun hadde kjøpt armor. HAHAHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det var en gamg to tomater som gikk over en vei. Så gikk de videre til de kom til ett lyskryss, der ventet de på grønn mann og gikk over. Så kom det til et stakittgjerde, men det var før elefanten datt ned fra himmelen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det var en gang to rosa elefanter som satt på et gjerde og strikket vaffler, plutselig datt den ene ned, men det gjorde ikke noe, for den andre hadde heller ikke bussbilett. 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvorfor poster mange vitser de selv syns er dårlige? Tørre vitser er ikke det samme som dårlige vitser. enig! tråden er blitt dårlig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) I dag møttte jeg kvinnen i mitt liv. Dessverre var ikke kona mi like begeistra for henne som jeg var. Endret 15. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Alle barna var 14 og spilte cs, ååå liksom ikke fakta setning! så den faktiks på et annet forum her men husker ikke vilket Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 vil du høre en vits? En katt med slips Vitsene i VG har faktisk vært geniale i det siste Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Alle barna kjørte snøscooter untatt Ulf, for han kjørte vannscooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå