Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Har Evander Holyfield mye løsøre ? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Han har spesielt mye løsøre, men Mike Tyson har en del han også. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hvorfor kan ikke jeg svi grøten når wergelandsveien Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Hvorfor kan ikke jeg, som grøftegraver, grøtte ned spaden i jorda og grave, når Gaute Grøtta Grav? 1 Lenke til kommentar
AntonMarkmus Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 NRK hadde et tørt og smårasistisk ordspill i en artikkel i dag: Hard Rock Cafe knuste drømmen om Hard Joik Cafe Quote Samiske ungdommer ønsket å modernisere formidlingen av egen kultur, men nå har staten, etter press fra Hard Rock Cafe, sagt nei. (...) – Vi mente at vi kunne sameksistere med Hard Rock Cafe, og at vi ikke utgjorde noen fare for deres merkevare. Men siden vi er eid av Kunnskapsdepartementet, fikk vi beskjed av Udir om å gi oss. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 En sameksistens mellom de to burde være greit, det ødelegger jo ikke merkevaren, det blir bare en merkelapp. De kan jo servere Tromsø Sunrise, Mo i knærne, Longyearbyen Ice Tea, Boodø Mary, Taña Colada eller Bulljong. Til mat kan man få lapper eller finnbiff. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor kan ikke jeg grine når den grønne grein Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor kan ikke jeg ligge når telefonkatalog Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor kan ikke jeg løpe når Jerry Springer Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor kan ikke jeg gå når Kurt Russell Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Kan man sy klær med pølsevev? Er Titten Tei lett på tråden? Kan man henge opp klær med en klype salt? Hvilken hund er mest irriterende? Irettesetteren. Favorittspillet til hunden? WOW. 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Hva heter en gavmild reptil? Aligator. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Pliscin skrev (På 20.4.2021 den 22.27): En sameksistens mellom de to burde være greit, det ødelegger jo ikke merkevaren, det blir bare en merkelapp. De kan jo servere Tromsø Sunrise, Mo i knærne, Longyearbyen Ice Tea, Boodø Mary, Taña Colada eller Bulljong. Til mat kan man få lapper eller finnbiff. Hva med Heavy Joika istedenfor Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Daniel skrev (På 3.11.2004 den 23.51): Er "alle barna"-vitser det man kan kalle tørre? Hva er det som er tørr om gamle barna vitser og ketchup ikke er det? Norsken dansken og svensken kanskje? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Hørt om de tre pokemontrenerne Ash, Misty og Brock som skulle fange en Gloom som gikk over vegen? Først prøvde Misty, men hun missed it. Så forsøkte Brock, men han også feilet, og pokeballen lå brakk. Til slutt skulle Ash prøve, først bommet han, og alle tenkte æsj... men så fisket han frem en mesterball og vipps!.. rett i ballen. Han kommer en dag til å Ketchum all tenkte resten. Eller, det er litt Farfetch'd sa Brock, Ditto, to doduo or not to dodrio sa Misty. Vanskelig å seel the deal, men man må keep on seaking and take the chansey. Endret 26. oktober 2021 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Dette er sikkert en tørr vits, avhengig av person til person. Jeg har laget den selv. 😏😏 Her kommer den: Vet du hvor mange stjerner pizzaria resturanten Gidder U'a har? Ingen. Vet du hvorfor den har ingen stjerner? Vi ringer, du bringer. 1 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 Hva er det vanligste navnet til en bryggesjauer? Kai Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 Hva er det som er rosa, vått, og frekt å vise fram til andre? 😈 Spoiler En tunge 😝 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Faren til Pinoccio var en trebarnsfar. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå