GeirGrusom Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei hei, nå har det vært mobbing av både mitt fornavn og etternavn (men jeg tar den første som et kompliment) Hvorfor kan ikke jeg grine når fuglen på den grønne gren? Hvorfor kan ikke jeg flippe når Tina Turner? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ho ho Moe = [ho-homo] Den var skikkelig dårlig (tørr) da Var det ikke det som var meningen da? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hvorfor kan ikke jeg, når jackie chan? Endret 6. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Berit: Dere har ikke video en gang dere! Heidi: Jo det har vi-det-jo Djevelen er en Jævel på å vaske fordi han bare må leve i en reint helvete Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 "handlevognen er tom" :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Alle barna sprang fra bomba, untatt Britt, hun hadde kit. LOL! :!: Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten harket? Advokaten S. Vindel Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Advokaten S. Vindel For ikkje å gløyme medarbeideren F. Usk. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 For ikkje å gløyme medarbeideren F. Usk. Donald er ein storpodusent av sånne navn! (nesten ikke et nummer uten ) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ein eldre mann sto og beundret seg på bade formfor speilet. (Han var tjukk) So kom kona inn og han sa 100kg dynamitt sa han. Konelurte på om det ikkje va farlig ofr der var so kort lunte Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ein eldre mann sto og beundret seg på bade formfor speilet. (Han var tjukk) So kom kona inn og han sa 100kg dynamitt sa han. Konelurte på om det ikkje va farlig ofr der var so kort lunte Damn, se over det du skriver et par ganger til før du poster! 1 Lenke til kommentar
moesen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Asbjørnsen og Moe var å gikk tur i skogen. Etter en liten stund kom de vekk fra hverandre. Ho ho Asbjørnsen, ropte Moe. Ho ho Moe ropte Asbjørnsen tilbake. Hmmm... skjønte liksom ikke den helt Lydspråk Ho ho Moe = [ho-homo] Den hadde faktisk fungert hvis han hadde het Mo, uten e... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 "Moe" uttales jo "mo" på norsk, moesen. 3 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Nei du kødder... Men til topic: Hva er det som rimer på trikken....?? Vinduene...Bwahaha Lenke til kommentar
moesen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 "Moe" uttales jo "mo" på norsk, moesen. Det er jeg fult klar over, men hvis du skriver det blir det ikke like bra som om du sier det, da hører du jo ikke forskjell. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ett par dårlige navn: Rørlegger S. Prekken Snekker Blaa, Tom L. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har du vondt i tarmen gå til Lars Barmen. Endret 6. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er ikke noen ekspert på å definere tørre vitser, men etter hva dere har skrevet, er disse nokså tørre: Hva gjør en elefant på E6? Neppe mer enn 10km/t Hvordan merker du at det er en elefant på do? Den er opptatt Hva skjer med elefantene når det regner? De blir våte Hva gjør en elefant som har klatret opp i et tre og som ikke kan komm ned? Setter seg på et blad og venter på høsten Hvordan vet du at det er en elefant under senga di? Nesa di berører taket Hva får du hvis du krysser en elefant med en loppe? Nervøse hunder Hva sa peanøtten til elefanten? Ingenting, for peanøtter kan ikke snakke Hvorfor går noen elefanter med solbriller? De vil ikke bli gjenkjent på grunn av de dumme elefantvitsene Hvorfor må du ikke gå i jungelen mellom klokka fem og klokka seks? Da øver elefantene på fallskjermhopping Hvorfor er krokodillene så flate? Fordi de befant seg i jungelen mellom klokka fem og klokka seks Jeg liker elefantvitser, som dere ser... ...men jeg liker kelnervitser og blondinevitser bedre Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 -kelner det er to fluer som ror i suppen min -ja bestilte de ikke toror Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hvorfor legger du ikke inn en vits på gamer.no sitt forum? Jeg vil ikke fordi de kommer til å le av den. Endret 7. november 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå