stianooh Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Alltid kjipt med Steinbrudd :| Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Artig historie fra en gang jeg var på kurs. Kursholderen var egentlig pensjonert, men likte å undervise i dette temaet for firmaet jeg jobber i. Han var også veldig glad i å prate om alle stedene han hadde vært i sitt lange liv, hvordan flyturen dit var, hvor de mellomlanda, hva de spiste osv. I 2 uker blir man litt forsynt, men dette er en guru i sitt fag og man er høflig mot amerikanere som har fartstid og kunnskap, så man hører etter og nikker høflig og virker fascinert. Uti den 2. uka tok han en pause fra stoffet og skiftet elegant emne til den gangen han og kona var i Europa og så på kjente monumenter og den slags. 10-12 mennesker sitter og følger halvveis med, med tunge øyne, og det er stille i rommet når han kommer til Østerrike, der de hadde lagt turen innom en kjent gravplass i Wien. "There are buried some of the great composers of all time; Mozart and Salieri among them" Han pauser og stirrer litt høytidelig ut i klasserommet som for liksom å la dette synke inn. Da lyser plutselig en av oss opp og bryter ut: "And now they're DE-composing!" 6 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Tipper at livet hans falt i grus. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Artig historie fra en gang jeg var på kurs. Kursholderen var egentlig pensjonert, men likte å undervise i dette temaet for firmaet jeg jobber i. Han var også veldig glad i å prate om alle stedene han hadde vært i sitt lange liv, hvordan flyturen dit var, hvor de mellomlanda, hva de spiste osv. I 2 uker blir man litt forsynt, men dette er en guru i sitt fag og man er høflig mot amerikanere som har fartstid og kunnskap, så man hører etter og nikker høflig og virker fascinert. Uti den 2. uka tok han en pause fra stoffet og skiftet elegant emne til den gangen han og kona var i Europa og så på kjente monumenter og den slags. 10-12 mennesker sitter og følger halvveis med, med tunge øyne, og det er stille i rommet når han kommer til Østerrike, der de hadde lagt turen innom en kjent gravplass i Wien. "There are buried some of the great composers of all time; Mozart and Salieri among them" Han pauser og stirrer litt høytidelig ut i klasserommet som for liksom å la dette synke inn. Da lyser plutselig en av oss opp og bryter ut: "And now they're DE-composing!" Gode gamle Monty Python https://open.spotify.com/track/5WJmS9NoVSV7IFjgFkrYmH Endret 5. juli 2017 av Barista Bob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 ....og her trodde jeg Eddie Murphys humor var brutal Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Hva kaller du en sau på en trampoline? (Sau. Det er fortsatt bare en sau, din fjott.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Hørt om de to eplene som prøvde å komme seg inn i kjøleskapet? Det gikk ikke. Det stod en eplenektar i døra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 "Jeg vil ikke ha noen kjæreste. Jeg vil være fri som frank!" "Det heter fri og frank." "Hva er forskjellen?" "Frank sitter i fengsel." Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 I have multiple personality disorder, Tom said, being frank. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Ang klovnestunt i USA : https://www.yahoo.com/news/dad-using-clown-mask-scare-183600712.html This Is Not The Country I Served For!This Is Not The Country I Served For! 7 hours ago Halloween is going to be a blast... for some that blast will come from a shotgun. Reply191 DDyesterday Black Clowns Matter ReplyReplies (19)30092 Bruno Brunoyesterday So far, All I see are clowns. ReplyReplies (5)21615 Endret 20. september 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
BlackSwan Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Her kjører Abu Ibn Hassan (mannen kalt Icecold Shawarma) nedi gata på en sykkel og møter gammle kompis Abdull (killer kebab)Hvor i helvete fikk du den sykkel’n bror?? Spørr forrundret AbdullFra nabo Synøve Øvre grunerlokka berta.Vålla hvordan fikk du helt ny sykkel bror?? Spørr AbdullVel, jeg gikk nedover Akerselva solgte noen hasj også treffer jeg Synøve sykklende, hun stoppa på gressplenen og kastet sykkel på ene siden og kjolen på andre siden og sier, Hasan ta det du har lyst mest på, så jeg tok sykkel.Ja, ikke dårlig valg bror, sier Abdull, hva skulle du gjøre med kjolen den kler deg ikke, alt for moderne vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Hvorfor liker ikke Pingvinen i Batman golf ? -Fordi de slår *birdies* Hvilken skuespiller liker golfere flest ? -*Putter* Smith Endret 14. oktober 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hvilken skuespiller liker golfere flest ? -*Putter* Smith Det motsatte må vel da bli Humphrey Bogey? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ja , akkurat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hvorfor kan ikke jeg rope når Kauk-asus ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 They’re the perfect couple. He’s a proctologist and she’s a pain in the ass. Lenke til kommentar
Lanista Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Eksempel på tørre vitser: -Du er ikke sann! -Nei! Jeg er grus Og -Det går ikke ann! -Nei! Det går gås Det er meg det kommer and på sa mannen og var dritalei Donald Duck -sæd på magen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Kona: Hvorfor kan vi ikke bygge om toalettet til et soverom? Mannen: Det skal du bare drite i. Kona: Men jeg er lei av å gå ut i hagen for å pisse.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 - Hi, i'm Bård. - You're bored!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Navn på kinesiske ministre : Forsvarsminister: Pang Pang Familieminister: Dong Finansminister: Treng My Peng Justisminister: Fang Industriminister: Lang Tang Kulturminister: Sing Sang Innenriksminister: Rang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå