Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Chuck Norris once went to mars. Thats why there are no signs of life Lenke til kommentar
Utah Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det satt to geléklumper på et gjerde. Den ene falt ned. Da sa den andre: ''Knakk du noe?''. Lenke til kommentar
Astrid S Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 -kelner kelner det er to fluer som ror i suppen min - ja det er toro ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) - How dare you fart before me?- I'm sorry. I didn't know it was your turn. Jeg skylder kiropraktoren min masse penger. Hvis jeg ikke betaler, knekker han ikke nakken på meg. - Hvem er de hyggeligste bilistene? - Gamlinger som kjører mot kjøreretningen på E6. De er utrolig imøtekommende. - Hallo, er jeg kommet til Larsen? - Nei, du er kommet til Økonomisko.- Beklager, jeg har fått feil nummer. - Ikke noe problem, ta med kvitteringen så bytter vi. - If she was the last woman on earth, I'd make a fortune as her pimp. (=hallik) - My girlfriend dumped me because I was no good in bed. I'd say it's jumping to conclusions, saying that after only two minutes. Endret 9. mai 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Vet du hvorfor jeg alltid går med et skujern i lomma? Folk sier jeg har en skrue løs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Hjeltnes : Det e jo litt morosamt å tråkke litt hardt på gassen , eller ka seier du , Brimien ? Brimi : Oss e fri for sjalottlauk og Kiwi holder på å stenge ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Så Adam West gå til the bat(h) room på Comikaze (pun very much intended) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg lå på sykehus for en stund siden, dekket i gips, hadde mange brannsår, noen knivstikk her og der, og et og annet kulehull. Og alt dette fordi jeg sa ett eneste ord. Bare ett. "Ser jeg feit ut i denne buksa?" "Ja." Så her ligger man, da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Her får dere kose dere med noen av mine gene lagde vitser. A:Hva gjør saman når de skal varme opp gamma? De eter tånne vis av bønner til middag aller først, før de drar til gamma. Når dem er der alt, da forgasser dem.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------B:Vet du hvor mange stjerner pizzaria resturanten Gidder U'a har?Ingen.Vet du hvorfor den har ingen stjerner?Vi ringer, du bringer.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------C: Inne på Gidder U'a resturangen, en stor familie på 7 hadde tenkt å spise der. Så ser de kun fire sitte plasser. Så kommer kelneren og sier. - Har dere ordnet pizza til oss!?Konen: Om vi har pizza til dere!!Så kommer mannen løpende langt etter dem og buser inn igjenom døra. Og sier anpusten, jeg fant ut mer om denne resturangen.Konen avbryter sjapt: Din tosk av en klossmajor, vi må jo uansett lage mat her.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------D: På 17.mai.- Jeg har tenkt å ta lyntåget i år.- Da går 17.mai unna.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------E: Gallerne og moderne mennesker spiser middag i lag.Mennesket: -Vil du ha et fat til Galler?Galleren: -Et fat!! Hva slags drikke har dere?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------F: -Skal vi gå ut å ta oss en pæls?-Hva! Vi skal ikke til gården nå.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------G: -Kan du hente meg?-Nei, jeg kan ikke. Jeg har Ford ikke Pickup.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------H: Du har lov å gjenta spørsmålet så ofte du vil.Det satt en gutt og ei jente i et tre. Gutten forlot treet, hvem ble igjen? Endret 13. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvorfor kan ikke Harry Hole, når Oslo? Hørt om den gangen da Morten Harket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvorfor kan ikke jeg sutre når Johnny Depp Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvorfor kan ikke jeg pule, når Pave Johannes Paul den tredje... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Mick Guyder Owner-operator at Guydo Entertainmentand that ladies and gentleman is having your pudding and eating it too.....Like · Reply · Mark as spam · 2 hrsAng frifinnelse av Cosby Det gikk ikke så bra med Titten Tei.....nå henger han på Skippergata sammen med TV3-Skurt. Skurt er forbanna pga Teodor legger seg i hans narkobiz.....Skurt vil nemlig kontrollere hele Oslo , kommer på Insider snart .....og He-Man tigger på Oslo S. Sånn kan det gå. Endret 18. juni 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) La oss si du er en stor artisk, berømt over hele verden. Alle platene dine selger som hakket møkk. Så dør du. Ti år senere finner noen folk sanger du aldri gav ut. Disse er de første sangene du har gitt ut på ti år, og de går rett inn på førsteplass på alle hitlistene. Men du har jo vært død i ti år allerede. Regnes da sangene som et comeback? Endret 19. juni 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Lekte meg litt på Facebook, og presterte å hacke meg inn på FB-siden til Chuck Norris. Selvsagt måtte jeg jo trolle litt siden jeg først var der. Men hallo, hvor stor er sjansen for at han finneddsfkjsdøfjsøkjjl Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Har du hørt om snekker'n som lista seg rundt hjørnet... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Nei, men jeg har hørt om rørleggeren som aldri fikk noen jobber, fordi han alltid la på røret. Endret 3. juli 2017 av Pliscin Lenke til kommentar
fjottzki Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Hva skjedde med Stein da dama slo opp? Lenke til kommentar
fjottzki Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 han ble først knust.....ha ha (kjedelig å ligge hjemme å være skada) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå