Gå til innhold

Tørre vitser, noen?

simeik

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Det er jo bare pøv, de har forkortet hastigheten på klippet slik det høres ut som han er full, folk tror alt de ser på nettet nå til dags...

Sjølvsagt er han full, det er alltid drikking på slike politiske fester, det kan eg love deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Sjølvsagt er han full, det er alltid drikking på slike politiske fester, det kan eg love deg.

Jens er profesjonell, han taler ikke mens han er full men at erna kan ende opp med å gjøre det tviler jeg ikke på...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jens er profesjonell, han taler ikke mens han er full men at erna kan ende opp med å gjøre det tviler jeg ikke på...

Er vi sure på grunn av valgresultatet? :closedeyes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er vi sure på grunn av valgresultatet? :closedeyes:

Ikke egentlig, syns bare det er irriterendes når folk tror alt de ser på nettet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En mann og en liten gutt går i skogen om natta. Gutten begynner å gråte. Mannen sier "Er du redd?" Gutten nikker, og mannen sier "vel, hvordan tror du jeg føler meg? Jeg må jo gå hele veien tilbake alene!"

Den var ikke tørr, bare grotesk! Men jeg slenger meg med;

Hvor mange babyer trenger du for å male veggen rød?

Spørs hvor hardt du kaster dem!

En til? Ok;

Hva er oransje, 50 cm og får ei dame til å skrike hele natta?

KRYBBEDØD!

Endret av Ytid
Lenke til kommentar

Doktorhistorier

Story 1.

A man comes into the ER and yells, "My wife's going to have her baby in the cab!" I grabbed my stuff, rushed out to the cab, lifted the lady's dress, and began to take off her underwear. Suddenly I notice that there were several cabs, and I was in the wrong one.

Dr Mark MacDonal, San Antonio, TX

Story 2.

At the beginning of my shift I place a stethoscope on an elderly and slightly deaf female patient's anterior chest wall. "Big breaths," I instructed.

"Yes, they used to be," remarked the patient.

Dr Richard Byrnes, Seattle, WA

Story 3.

One day I had to be the bearer of bad news when I told a wife that her husband had died of a a massive myocardial infarct. Not more than five minutes later, I heard her reporting to the rest of the family that he had died of a "massive Internal fart."

Dr susan Steinberg, Manitoba, Canada

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Hvor mange babyer trenger du for å male veggen rød?

Spørs hvor hardt du kaster dem!"

Kanskje ikke like festlig hvis man tenker på at dette faktisk ble gjort i WW2 (jeg så den NRK doku'en med trøndern som meldte seg som tysk soldat , han så mye fælt der)

Lenke til kommentar

Et eldre ektepar var på kjøretur langs en landevei da de plutselig så et skadet stinkdyr som lå i veigrøfta. Dette ekteparet var noen virkelige dyrevenner, så de bestemte seg for å ta med seg denne krabaten til den nærmeste veterinær.

Da de kom inn i bilen spurte kona: Hvor skal vi plassere stinkdyret? Mannen: Bare plasser dyret i fanget mellom beina dine til vi er fremme. Hva med lukta da? spurte kona. Mannen: Bare hold for snuten på den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

To svensker ramlet ned i et dypt hull. De prøvde å komme seg opp, men det var langt og bratt. Til slutt sa den ene svensken: Nei, nå er jeg lei. Hvis vi ikke har kommet oss opp innen to timer så går jeg hjem!

Istedenfor trippel posting kunne du heller ha redigert og lagt til vitsene i samme kommentar. Bare et tips:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...