simalarion Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dagens Rute på http://gleng.me/ nå enda Tørrere Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Her kommer en alle barna vits: Alle barna var edrue unntatt Rita. Hun var helt drita. 1 Lenke til kommentar
Adii Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tarzan svingte seg fra tre til halv fire 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 "I frykt for al-Qaidas rykte skal bin Laden ha stanset utviklingen av en ny «drapsmaskin». Planen, som gikk ut på å kjøre en pickup med påmonterte roterende knivblader" Visste ikke at bin Laden var fan av filmen Goldfinger Lenke til kommentar
Frackenpohl Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Pleier å si en av disse to når folk kommenterer min høyde: Jeg ville egentlig bli halm, men så ble jeg vist høy isteden. Oi, du var lav, spiller du MINIgolf. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 To samer satt og prata sammen, så sier den ene: -Veit du at sørpå, der vasker kvinnfolkan sæ i skrævet!!! -Næ??! Ka du fortell...?! Da forsvinn jo viltsmaken...!!! :-) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva kaller man en bumerang som ikke kommer tilbake? En pinne!!! Hvilket dyr vil man helst ikke kappkjøre mot? Ørn Ørn Ørn Ørn 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 7. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hvorfor poster du den gleng-driten hele tiden? Finnes jo ikke morsomt Endret 7. mai 2012 av TMB 10 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Det er en tørr vits, bedre enn 80 % av innholdet i tråden, som stort sett inneholder "det satt en syltetøy i treet, men det gjorde ikke noe, for vaffelen giftet seg med en ku". Hvis det er det du syns er morsomt, tmb, kan du lage din egen tråd om meningsløse setninger. Endret 7. mai 2012 av Mikachu 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Den hadde dog vært ekstra morsomt hvis det hadde stått "Syv sover", for da hadde det vært en morsom kritikk/vits mot de som driver med orddeling også. Når det er sagt, jeg lo! Ikke superhøyt, men humret godt inni meg. Morsomt bilde. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Mener dette burde holde seg innenfor kategorien tørrevitser, at alle ikke liker det er jeg selvagt inneforstått med men synes du reagerer noe kraftig på det TMB, du må jo nesten tåle at noen poster vitser du ikke liker. Men tar kontruktiv kritikk å er enig med det Henrik C på-peker, men litt for sent å endre nå.... prøver en ny, håper TMB setter litt mer pris på denne ) Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hva er sjangeren til osten? OSTEPOP Lenke til kommentar
Pepitoz Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor har julenissen så store baller? Fordi han kommer bare en gang i året. 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Den ene kjønnsleppa til den andre: - "Rart at vi enda henger så godt sammen, så mye kødd som har vært imellom oss!" 5 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 -Hva synes du om pålegget mitt? I -Jeg synes det er avleggs. Han het Stein, men de kalte ham for Trygve fordi han hadde klokke. Lenke til kommentar
Sigurd1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 To tørre gåter: Hvilket dyr er det største? -En orm (enorm) Hvorfor har tv'en knapper -Det ville sett dumt ut med glidelås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå