simalarion Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hentet fra min Nye "Hobby" - gleng.me edit Trodde bilde skulle dukke opp, skal prøve å fikse... Endret 4. mars 2012 av simalarion Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 En elg vaska seg og ble rein, han ville ikke bli rein men hjort er hjort 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Dagens Om dere synes det er litt morsom setter jeg pris om dere går inn på siden http://gleng.me siden å rater litt etc, ikke veldig lett å få lesere for å si det slik hehe. Blir ikke stort tørrere så burde passe inn her. Endret 5. mars 2012 av simalarion 3 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tørre navn: Elektriker Inge N. Strøm :!: Haha... Fant den i naturfagsboka En brannmann i området heter, Lade Brenne. Faktisk helt sant. Endret 6. mars 2012 av jaakervik 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Gårdsdagens rute på http://gleng.me/ Endret 9. mars 2012 av simalarion 2 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 En elg vaska seg og ble rein, han ville ikke bli rein men hjort er hjort Det er bedre å ha hjort i skogen enn å ha gjort i buksa 1 Lenke til kommentar
Firefisle Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Her er verdens tørreste vits!: Sahaha! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Så var det elektrikeren Elek T ricity 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Siden flere drar opp denne med Ketchup samt nå bytter ut med Sennep så må jeg bare forklare . Altså dobbelt meningen går Totalt bort på Norsk da også blir poenget med Sennep helt meningsløst. Poenget ER at når Tomaten blir Skviset på slutten er det på Engelsk bare - Hey Catchup! ... altså "Kom igjen da" på Norsk (altså meningsløst) MEN på engelsk blir dette et ordspill!, sååå frustrenendet at så mange missfortår HELE vitsen hehe. Endret 16. mars 2012 av simalarion 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Godt vi fikk oppklart det! 8 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Godt vi fikk oppklart det! De som la ut postene med denne vitsen (igjen) har nå slettet innleggene ser det ut til, så jeg tar poengelt ditt med poengløsheten nå.... Men når jeg skrev dette svaret var det med andre ord ikke poengløst eller ut i fra luften... Noe som i grunnen kommer frem i innlegget mitt også... Endret 17. mars 2012 av simalarion Lenke til kommentar
RegEd1t Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Menigsløs: Så var det mannen som falt utfor et stup, men det gjorde ingenting fordi onkelen hadde sett en gul kiosk. Usakelig: Alle Barna fikk nye gardiner til jul, bortsett fra Bill.. Han gravde ned frukt i hagen ^^. Knusktørr: Så var det en mann som sto ved et lite vann i skogen og fisket, så kom oppsynsmannen, mannen som fisket slengte fra seg fiskestanga å satt av sted i en forykende fart, og oppsynsmannen etter, de løp et stykke til før oppsynsmannen nådde tak i mannen og spurte: "har du ikke fiskekort?" Joda, svarte mannen. "javel, men hvorfor løper du da?" spurte oppsynsmannen. Er det ikke låv og løpeda? svarte mannen. 2 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Justin Bieber ute og gikk Justin Bieber bombe fikk Justin falt Bombe smalt Masse gayness over alt 9 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det tørreste må være navnet på buss-selskapet Kolumbus. Æsj... misbruke navnet til Columbus fordi det slutter på bus, eller kanskje det har noe med å gjøre at de reiser langt og vidt rundt. På Visjon Norge har de et program som heter "Adam og Eva-lusjonen". Da dette ordspillet gikk opp for meg, ble jeg nesten grønn i ansiktet noen minutter fordi det var så skrikende tørt. Og så er det alle q-vitsene. Q-Jon (kujon), Q-melk (kumelk), Q-free (køfri). Men det har kanskje blitt tatt opp tidligere i tråden. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Dagens er jeg veldig fornøyd med, kult om flere kunne tatt turen innom http://gleng.me/ - om det er godkjent selvsagt, setter også pris på rating, selv om dere de dere skulle synes er dårlige hehe 2 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 "Skal vi spille hockey?" "Hvem har kølle da?" *peke på en person*, og si "dra deg ut, du har ikke kølle!" Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 "Hvorfor kan ikke jeg eie, når Knut Arild Hareide?" xD 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Her er en vits: Det var en gutt som skulle kjøpe roser til kjæresten sin. Da kjøpte han 14 ekte roser og en i plastikk. Han ga rosene til kjæresten og sa til henne: Jeg vil elske deg til den siste rosen dør. 4 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Her er en vits: Det var en gutt som skulle kjøpe roser til kjæresten sin. Da kjøpte han 14 ekte roser og en i plastikk. Han ga rosene til kjæresten og sa til henne: Jeg vil elske deg til den siste rosen dør. Var jo ikke bare en vits, det var jo en litt romantisk vri også Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vil påstå at det var en ren romantisk historie, ser ikke noen humor i det der, verken tørr eller våt(?). Men en koselig ting å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå