Quantium Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det var engang to hester som gikk på ett jorde, så sklei den ene på en syltetøy flekk, da sa den andre hesten " Det gjør ikke noe, bestemoren min kan sykkle " den var tørr! Ja, men var det ikke det han ville ha da? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det var engang to hester som gikk på ett jorde, så sklei den ene på en syltetøy flekk, da sa den andre hesten " Det gjør ikke noe, bestemoren min kan sykkle " den var tørr! Ja, men var det ikke det han ville ha da? :new_woot: Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Tørre vitser, noen? Nei, ingen har sett Tørre 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kimme Skrevet 13. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2011 Got my ex-girlfriend some slippers and a dildo for her birthday.... Told her if she doesn't like the slippers she can go fuck herself. 16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har lyst paa Kiwi....lulz Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nøtteliten bor i toppen av et tre. Og han ronker sånn at alle kan få se, og hopp og sprett og tjo og hei den hvite strålen deler seg så brøler nøtteliten "LIGG MED MEG" 3 Lenke til kommentar
Jeg Vil Bli Som Jesus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva sier du til en kvinne med to svarte øyne? Ingenting, det er en panda. 3 Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva er grønt og sier bipp bobb? - Vet ikke? En grønn bipp bobb Hva er rødt og sier bipp bobb? -En rød bipp bobb? Nei, det finnes ikke røde bipp bopper! Og Hvorfor fikk ikke gutten lov til å ha lys hjemme? -Fordi faren var bryter! 3 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Klaustrofobi?!??!??! Nei. Klaus dro forbi. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Is your father a Lumberjack? Because every time I see you I get wood in my pants. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (-Fordi faren var bryter!) Make you humble , old country way ! (sitat Iron Sheik) Hva er ABBs favoritt film ? -Nuts. ABBs fav sanger ? -De gerne har det godt og Diary of a Mad Man. Hva har ABB , Pekka Auvinen og Winona Ryder til felles ? -De fant alle ut at Reality Bites. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Så var det dysletikerene som hoppet ned fra Preikestolen med flatskjermer... 5 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Den svenske helikopterpiloten som synes det var så kaldt at han skrudde av den store viften på taket. 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 -Er du flink til å klatre? -Nja, sånn midt på treet. 3 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Alle barne het Gustav, untatt Kristine, hun het Kirstine Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hva het datingsidene på nett i steinalderen? Singel.no 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 28. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2011 En liten jente er i dusjen med moren sin. Hun legger merke til morens bryster og spør "mamma, kommer jeg til å få sånne?" "Ja" svarer moren, "om cirka fem år når du er litt eldre". Neste dag er jenta i dusjen med faren sin. Hun legger merke til farens penis og spør "pappa, kommer jeg til å få sånn?" "Ja", svarer faren, "om cirka fem minutter når moren din er dratt på jobb." 25 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 En liten jente er i dusjen med moren sin. Hun legger merke til morens bryster og spør "mamma, kommer jeg til å få sånne?" "Ja" svarer moren, "om cirka fem år når du er litt eldre". Neste dag er jenta i dusjen med faren sin. Hun legger merke til farens penis og spør "pappa, kommer jeg til å få sånn?" "Ja", svarer faren, "om cirka fem minutter når moren din er dratt på jobb." Den der var grusom, men morsom! :!: Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 En liten jente er i dusjen med moren sin. Hun legger merke til morens bryster og spør "mamma, kommer jeg til å få sånne?" "Ja" svarer moren, "om cirka fem år når du er litt eldre". Neste dag er jenta i dusjen med faren sin. Hun legger merke til farens penis og spør "pappa, kommer jeg til å få sånn?" "Ja", svarer faren, "om cirka fem minutter når moren din er dratt på jobb." Damn, den var ille! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) slettes Endret 29. juli 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå