Jurge92 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fy søren de negervitsene lo jeg godt av. Måtte ta meg en pustepause mellom vitsene >.< 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Likheten mellom en munk og et juletre? Begge har bjellene bare til pynt. Endret 3. april 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1202475 Lenke til kommentar
akselme Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke kjør over en neger på sykkel, for alt du vet kan det være din egen sykkel 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det var en gang en zebra som ikke kunne se bra, så kom det en zebra som kunne se bra, og lærte den zebraen som ikke kunne se bra, å se bra. Lenke til kommentar
gannon Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan stopper du en meksikansk stridsvogn? Du skyter folka bak som dytter den Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det var en gang en zebra som ikke kunne se bra, så kom det en zebra som kunne se bra, og lærte den zebraen som ikke kunne se bra, å se bra. Elsker ordspill eller hva du vil kalle det for. + fra meg xD Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) "Knock knock. Who's there? Boo. Boo who? Oooh, don't cry!" Haha, har ledd meg ihjel av denne Må slenge inn noen stygge også 1. Trailer-sjåføren har akkurat kjørt over noe på veien, ser i speilet og nynner: Roser er røde, fioler er blå, muslimer er brune, og vanskelig å sjå. 2. En nordmann, en amerikaner og en neger satt i en togkupe. Amerikaneren tok fram en stor og saftig cheeseburger som han spiste halve av og kastet resten ut av vinduet - “Hvorfor gjorde du det?” spurte negeren - “Der jeg kommer fra er det nok av burgere så det gjør ikke noe,” svarte amerikaneren. Etter en stund fyrte negeren opp en joint av beste kvalitet og røyket halve før han kastet den ut av vinduet. – “Hvorfor gjorde du det med så fin marihuana?” spurte amerikaneren. - “Der jeg kommer fra er det nok av fin marihuana så det gjør ikke noe,” svarte negeren. Etter en stund reiste nordmannen seg opp og tok tak i negeren og kastet han ut gjennom vinduet. - “Hvorfor gjorde du det?” spurte amerikaneren. - “Der jeg kommer fra er det nok av negre så det gjør ikke noe,” svarte nordmannen 3. Hva sa Gud da han skapte den andre negeren? å FAEN, der brant jeg en til 4. Hvorfor går så mange negere med caps? For å hindre fuglene i å drite på leppene deres. Endret 24. april 2011 av Vmed 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kvikkfort Skrevet 30. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2011 Vet du hvorfor Kate Middleton begynte å røyke? Hun måtte lære seg å suge prince! BADABISJ! 12 Lenke til kommentar
Anders_91 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 why do niggers have flat noses? window shopping. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hehe, akkurat så knusktørr som jeg hadde forventet meg. Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvor lærte hvit haien Engelsk? På High-School! BADABISJ! 2 Lenke til kommentar
var kaffe = function Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hørt om hesten som gikk på høyskolen? BADAHEOLELOILEL 2 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hørt om badevakten som drukna i arbeid? WOW Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Morro, hadde det hett høyskole, og ikke Høgskolen, som det egentlig heter. Men jaja, nesten samme uttale. Endret 30. april 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hva sa den ene melka til den andre da den ble påkjørt? Er du helmelk? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Etter en lang tur sa den ene melka til den andre melk: Kulturmelk 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kinesere legger penger ijen Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hva sa den ene snømannen til den andre? -Er det bare meg, eller lukter det gulrot her? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå