kmgv Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vet du hvorfor elgen har horn? For det ville sett så dumt ut med rundstykker :!: Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva sa kua til kaninen? Ingenting. Kuer snakker ikke. 1 Lenke til kommentar
kmgv Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Har et par stygge vitser så hvordan lager man spoiler? Endret 23. desember 2010 av kmgv Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Andre stiler ---> Spoiler eller [spoiler] tekst [/spoiler] Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har et par stygge vitser så hvordan lager man spoiler? [ Spoiler ]Her skriver du noe [/ spoiler ] Bare uten mellomrom. Skjønner? Lenke til kommentar
kmgv Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Jeg er ikke rasist og har mørke som venner og i familien, men lo godt av dissa Hvorfor får ikke negere kjøre fortere enn 40 km/t på moped? For da vrenger leppa seg over hodet Hva er forskjellen på en neger og en bøtte med møkk? Bøtta Endret 23. desember 2010 av kmgv 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du må ta bort mellomrommene i spoilertaggen som jeg sa. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Denne er vel ekstremt stygg, men.... Hva er likheten med Nike og KKK? - Begge får negere til å løpe fort! 5 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sistnevnte var genial. Synes ikke egentlig den var rasistisk. Ville vært rasistisk om du sa f.eks. "Hva er likheten mellom nike og politiet", for da indikerer man at alle svarte er kriminelle. Er vel heller ikke helt politisk korrekt å si "negre" heller, men i en vits mener jeg det er lov. /Off Topic En lærer på ungdomsskolen: "Hver morgen lager konen brød i sånn brødmaskin, og slikt blir det morgenbrød av! *humre*" 1 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 "Du har tørr humor. Du trenger fuktighetskrem". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har du hørt om fjortisen som brukte brunkrem? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hvor mange menn må det til for å åpne en øl? - Ingen. Den skal være åpen når hun kommer med den til deg Endret 19. februar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Noen Donaldvitser å poste? Lenke til kommentar
BjarteSam Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tørre vitser? jeg har noen på lager 1: Jeg gikk å så meg i speilet, men jeg så ikke ut. Så jeg gikk til vinduet istedenfor. 2: Hvilket transportmiddel bruker detektiver? Toget, det er alltid på sporet! 3: Finn, Bjarte og Finn-Finn gikk tur i skogen. Plutselig ble Finn-Finn borte. Da sa Bjarte til Finn "Finn? Finn Finn-Finn!". Finn svarte "Bjarte? Bjarte Bjarte-Bjarte". 4: Per: Vet du hvorfor sjiraffen har så lang hals? Ole: Nei. Per: Det er fordi den skal rekke fram til hodet. 5: Vet du hva det står på graven til Super Mario? Det står Game Over. 6: Her en dag så jeg en mann som tok opp en banan, strødde på salt og pepper og heiv den i søpla. Jeg spurte hvorfor, og han sa "Ville du virkelig spist en banan med salt og pepper?". 7: Det var en gang en mann som gikk inn på butikken. Men når han kom inn, hadde bussen kjørt. Men ingen vitser er tørrere enn denne! 8: Sahara Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor er negere så raske? De treige sitter i fengsel. Hva kaller man en neger som har sex? Voldtekt. Hva er forskjellen på en hvit jøde og en negerjøde? Negerjøden må sitte bakerst i gasskammeret. 5 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kan Ada dra til Canada? Ja, det kan Ada. 2 Lenke til kommentar
BjarteSam Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Enda en! Lærer: er det noen i klasserommet som kan finne Australia? Ole: Ja! Der er det. Lærer: Bra Ole! Kan noen si meg hvem som fant Australia? Per: Ja!! Ole fant Australia! Det var et fryktelig uvær ute. Det banka på døra til gubben. Gubben ble forskrekka og åpnet. Der stod svigermor og skalv. Gubben sa: Nei svigermor, svigermor. Stå ikke der å frys, gå hjem. Lenke til kommentar
Populært innlegg koots Skrevet 16. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) I just lost my Japanese girlfriend. Oh well, plenty more in the sea Endret 20. mai 2011 av koots 13 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Oh herre. Den lo jeg av. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg lo, så følte jeg meg dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå