chokke Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det var en gang to tomater som gikk langs en veiPlutselig ble den ene overkjørt av en bil Så sa den andre: Kom ann' ketchup! (måtte bare! ) Den der er så innskrumpa tørr at du skulle likt å vist !! den er faktisk dyp, fikk vite poenget i 9ende klasse 1 Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Veit... de er geniale!!! Har alle sangene...Fett!! De er ikke så værst nei, de har mange kule sanger, og en del fete Iron maiden cover låter. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Oj, glemte neste... en tørr vits: Alle barna brukte kondom Untatt Henning Han brukte pressenning. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Uffda, dobbeltpost er kjedelig Endret 3. november 2004 av Prowl 1 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Det ble vel egentlig trippeøpost, da Du har en helt genial knapp som heter "edit" som står imellom "report" og "Quote" på dine innlegg! Og vitsen din, jeg ville heller sagt at den var våt Vits kommer her: Three words that describe Britney Spears My computer is like Britney Spears; cheap, white, and plastic Det kan ikke ha vært den beste jeg har lest Endret 3. november 2004 av Blackslash 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 alle barna døde i flykrasj untatt Inger, hun hadde libress med vinger... Ale barna het Ole, untatt Paer for han het Nils... Ale barna hadde et navn untatt... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 To tomater gikk over veien. Så kom det en bil og kjørte, men tomaten hoppet unna. Så var vitsen ødelagt. Ikke noe særlig morsom, men lillebroren min skulle fortelle tomatvitsen, og ble SUR på meg fordi jeg ødela vitsen :!: Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det var en gang en japaner som sa "chong" så kom en annen å sa "ching" da den tredje kom, var de alle dratt til kina. hahaha eeh 2 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan finner de opp navnene i kina? De kaster en blikkboks ned trappen! 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det var en gang en stein og en hest som snakket med hverandre. Plutselig utbrøt hesten: -Hva er klokka? Steinen: -Hø? -Jeg sa, hva er klokka? -Hø? -.. Er du STEIN eller? :!: Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 To hester gikk på en eng, og midt på den enga var det en syltetøyflekk. Den ene av hestene gled midt på syltetøyflekken, men det gjorde ingenting, for bestemoren hans kunne sykle. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har en veldig tørr en.. Mitt egentlige navn er Vegard. Derfor burde jeg skifte navn til Vegard Beider... Skjønner? Skikkelig dårlig.. Eller Kjell T Ringen.. 2 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har en veldig tørr en..Mitt egentlige navn er Vegard. Derfor burde jeg skifte navn til Vegard Beider... Skjønner? Skikkelig dårlig.. Eller Kjell T Ringen.. :!: 2 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 To epler skulle på en pub, men de ble stoppet i døra av eplenektar 6 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 To epler skulle på en pub, men de ble stoppet i døra av eplenektar Det var bra inspirasjon... Resultat: Det var en gang to epler som gikk over en vei. Så ble den ene kjørt over, da sa den andre: "komm ann' eplenektar!" mwuahahaæaæaæh 4 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Alle barna sprang fra bomba, untatt Britt, hun hadde defuse kit. 8 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er "alle barna"-vitser det man kan kalle tørre? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Alle barna ville ha en cola untatt solo :!: hahahaha, den er så dårli at den blir bra....... :!: 2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det var en gang to tomater som gikk langs en vei Plutselig ble den ene overkjørt av en bil Så sa den andre: Kom ann' kenneth! bwahahah 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Eg gjer som snekkaren, eg lister meg ut... Alle har feil, selv hanen har galt. Verdens tørraste vits? ...Ørken Finn, Finn og Bjarne var på tur i skogen. Så forsvant Finn, og Bjarne sa til Finn nr.2: "finn Finn Finn"...Finn besvarte: "Bjarne Bjarne Bjarne!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå