michael691 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor tar svenskene med PC'en inn på dass når de må drite? fordi hvis det stinker bare åpner de windows!!!!! WOOH Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Vet du hvorfor du ikke får tak i isbiter i sverige lenger? For han som kunne oppskriften er dø Endret 19. februar 2009 av jop91 Lenke til kommentar
Dan-Are Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva bruker samene reinsdyr skina til??? Å ha reinsdyra i Lenke til kommentar
TheEvilDemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Si dette navnet litt fort Mike Litoris Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fakta: 3,14% av alle sjømenn er pi-rater :!: Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Høyrt om mannen som vann 100m hekk og ikkje visste kvar han skulle plante den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Høyrt om mannen som vann 100m hekk og ikkje visste kvar han skulle plante den? Nei, han har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jørgen var på ferie i Japan hvor han møtte den store kjærligheten, og det gikk ikke mange dagene før de var gift. Når bryllupsfesten var over fikk de endelig litt tid for seg selv, og siden ingen av dem snakket noe annet enn deres eget språk, ble det kroppsspråket som dominerte. Jørgen storkoste seg, mens kvinnen lå under ham og ropte "Machigai ana!" hele natten. Neste dag skulle han ut å spille golf med svigerfaren som han gikk godt overens med. Når svigerfaren slår ballen i det første hullet, ønsker Jørgen å vise sin anerkjennelse med det nye uttrykket han hadde lært. "Machigai ana!" roper han. Svigerfaren kikker bort på ham med et rart uttrykk i ansiktet. "Hva mener du med feil hull?" Så idiotisk.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eg gjer som snekkaren, eg lister meg ut... Alle har feil, selv hanen har galt. Verdens tørraste vits? ...Ørken Finn, Finn og Bjarne var på tur i skogen. Så forsvant Finn, og Bjarne sa til Finn nr.2: "finn Finn Finn"...Finn besvarte: "Bjarne Bjarne Bjarne!" Arne-Arne, finn-finn og finn-finn vitsen er bedre: Arne-arne, finn-finn og finn-finn var paa skogstur, saa forsvant finn-finn. Da sa arne-arne til den andre finn-finn : finn-finn, finn'n finn-finn. saa sa finn-finn2 : Arne arne arne arne arne arne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 AAAAAAAAARRRRRRRRNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEE!! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 THIS IS AAAAAAAAARRRRRRRRNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEE!! Lenke til kommentar
Ballr28 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hørt om dvergen som røyka lav og ble høy? Eller kanskje kjempen som røyka høy og ble lav... haha... :!: Jo flere kokker jo mere søl oversatt direkte til engelsk... the more cocks the more mess Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 kokker blir vel strengt tatt IKKE oversatt til cock. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Eg gjer som snekkaren, eg lister meg ut... Alle har feil, selv hanen har galt. Verdens tørraste vits? ...Ørken Finn, Finn og Bjarne var på tur i skogen. Så forsvant Finn, og Bjarne sa til Finn nr.2: "finn Finn Finn"...Finn besvarte: "Bjarne Bjarne Bjarne!" Arne-Arne, finn-finn og finn-finn vitsen er bedre: Arne-arne, finn-finn og finn-finn var paa skogstur, saa forsvant finn-finn. Da sa arne-arne til den andre finn-finn : finn-finn, finn'n finn-finn. saa sa finn-finn2 : Arne arne arne arne arne arne! eller Bjarne sier : "Finn Finn Dagfinn" Dagfinn svarer : "Bjarne Bjarne Nattbjarne" Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 tørreste vitsen i hele verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Trådnavn: tørre vitser noen? Danielzu: Ja. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vet ikke om denne er posta før. Hørte den i går. Hvem er kåtest av en pedofil og en nekrofil? Den nekrofile, for han er dødskåt, mens den pedofile bare er småkåt. Bada-bum, tsj. Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det var en gang to gele klomper som satt oppe på en hylle, plutselig datt den ene ned, så sa den andre: "Hey! brakk du noe?" hahahahhaaaa Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Den ene fisken til den andre: Blb! Den andre: Hei, det var det jeg skulle si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå