Sovende Panda Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vett ikkje om denne er blitt sagt før, men det er ein liten fri på den... Det var ein gong to tomater som gjekk over ein vei. Så blei den eine nesten påkjørt. Så sa den andre: Du ødela vitsen! Lenke til kommentar
perkele- Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det var en gang tre høner som gikk over en låvebru. Men de hadde ikke sett noen traktor. Det var en gang en bjørn som rodde over Mjøsa. Plutselig kom det en elg løpende forbi. Men han hadde ikke sett noen vei. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette er en gåte: Spørsmål: Hvorfor gikk høna over veien? Svar: For å komme til den andre siden. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva har vin og østerrikere til felles? Svar: Begge blir lagret i kjelleren. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 En god latter forlenger livet sa kjerringa, og lo seg ihjel! Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor kan ikke jeg, når jackie chan? Welcome to my failbox ^^ CRUSH LITTLE BOX!! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dere SUGER folkens. Sleng opp noen GODE tørre vitser, vær så snill. Så var det.. ..brannmannen som fikk sparken fordi han var redd for slanger ..fotballkeeperen som var helt bak mål ..elbilen som hadde dårlig kontakt med veien ..ubåtkapteinen som ikke likte sure miner ..maleren som strøk på dør ..frosken som ikke skjønte et kvekk ..bien som stakk før den fikk summet seg ..honningen som hadde en viss bismak ..mannen som skulle opptre, men forsov seg og ikke sto opp før fire ..sauen som datt ned fra et tak og ble lam ..elgen som datt i elva og ble rein. Så sa han at gjort er gjort ..mannen som satte seg fast inne i et klesskap. Så han kledde seg ut ..kannibalsamen som elsket å spise lapper(min!) ..kannibalsamen som heller foretrakk finnbiff(Marius sin!) Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dere SUGER folkens. Sleng opp noen GODE tørre vitser, vær så snill. Så var det.. ..brannmannen som fikk sparken fordi han var redd for slanger ..fotballkeeperen som var helt bak mål ..elbilen som hadde dårlig kontakt med veien ..ubåtkapteinen som ikke likte sure miner ..maleren som strøk på dør ..frosken som ikke skjønte et kvekk ..bien som stakk før den fikk summet seg ..honningen som hadde en viss bismak ..mannen som skulle opptre, men forsov seg og ikke sto opp før fire ..sauen som datt ned fra et tak og ble lam ..elgen som datt i elva og ble rein. Så sa han at gjort er gjort ..mannen som satte seg fast inne i et klesskap. Så han kledde seg ut ..kannibalsamen som elsket å spise lapper(min!) ..kannibalsamen som heller foretrakk finnbiff(Marius sin!) yeyy ^^ De var knall =) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Haha, søtt. Mye artig der, Sondre! "Jeg fikk en IDE, men nå husker jeg ikke hva jeg skulle SCSI ..." ... noe som faktisk er sant, for jeg hadde en jævlig bra vits klar, men så datt den helt ut. :/ Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hm.. - hva sa paven til den andre paven - når du skal på do så må du for all del ikke skit dæ ut - hva sa egget til det andre egget, de kan jo ikke snakke! - hva heter kannibalens gule sider? menyen! - hørt om elgen som ble heit rein - hva kaller du en rein som har vasket seg? han er helt rein! - så var det treet som var stokk dum - hørt om svensken som var smartere enn nordmannen? ikke jeg heller - alle barne kunne rime utenom Bernt han kunne ikke rime - hva kaller du en iherdig pansjonist? sta som ei geit - alle har hørt om oljeseiken, men hvem har hørt om milksheiken? ok... her er en jeg lagde nå nettopp, hva er bedre enn en søppelsekk? to søppelsekker. hva er bedre enn to søppelsekker? en konteiner full av søppelsekker, hva er bedre enn en konteiner full av søppelsekker? en søppelplass' enn annen som jeg har er; hva er bedre enn en sur sokk? en ren sokk! Lenke til kommentar
fytech Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Visste du at øl inneholdte kvinnelige hormoner? Fordi etter 12 øl kan du verken holde kjeft eller kjøre. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Alle barna gikk på kino utenom Jens han måtte skrive ferdig rapporten. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ei fin dame feis i en heis, så 17 mann fikk bakoversveis! Lenke til kommentar
Semic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det var en gang en elg som vasket seg og ble rein, da sa han: "Vel, hjort er hjort." Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det var en gang en mann som gikk over gaten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Var en gang en elg som gikk tur i skogen. Plutselig falt han uti en elv og ble rein. Han kom seg opp igjen, men falt utfor et stup og ble lam. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) noen jeg har funet og noen jeg kan Det var to melk som satt og kjedet seg. Så, plutselig satt den ene melken og var sur.. Så sa den andre "Hva er det du gjør??" .. Da svarte den første melken, " Jeg leker surmelk" Din mor er så fattig, at når hun sparka en blikkboks ned gata og jeg spurte hva hun gjorde, så svarte hun "jeg flytter" Det var en gang, så ble det en korridor to melk var ute å gikk, da den ene falt å slo seg, så sa den andre, off da, er du helmelk? Hvorfor kan ikke jeg dø, når kjellerdør. Endret 23. januar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva heter labben på oskar sylte brusfabrikk? -syltelabb. Jeg liker jazz! - jasså? Ikke gå inn den døra, du dør! Kan jeg sitte på den stolen? -Ja det kan du stole på! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fitta feis i en vareheis, så 17 mann fikk bakoversveis! Fitta feis i en bergskrent, så 17 mann fikk permanent! Fitta feis i en andedam, så 18 mann fikk hanekam... Manshow ftw! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor kan ikke jeg eie landslaget, når Åge hareide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå