Siege Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Alle barna het Leif unntat Truls, han het Per. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva heter mora til Liv? Livmor. Hva heter pappaen til liv? Gunnar Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Elisabeth Fritzl går inn på en bar. Bartenderen: "Long time, no see!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En buktaler prest annkommer et peepshow Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva får man om man blander djevelen og en polakk? En jævel til å plukke jordbær! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva får man hvis man krysse en kineser og en vannkoker? En riskoker Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eg gjer som snekkaren, eg lister meg ut... Alle har feil, selv hanen har galt. Verdens tørraste vits? ...Ørken Finn, Finn og Bjarne var på tur i skogen. Så forsvant Finn, og Bjarne sa til Finn nr.2: "finn Finn Finn"...Finn besvarte: "Bjarne Bjarne Bjarne!" haha har du hørt om snekker`n som lista seg rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Fifafom Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Tørre vitsar? Min personlege favoritt er: ...SAHARA! :!: Lenke til kommentar
Freddy_Adu Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det var en gang en søring som hadde dratt til nordnorge på fisketur. Han satt å fiska ved et vann, og etter noen timer fikk han endelig en sværing på kroken. Glad og fornøyd begynte han å pakke sammen. Da han snudde seg, stod en nordlending rett bak han og sa. "D e æ som ei d vannet hær, så du må nok gi mæ den fesken der!" Søringen ville selvsagt ikke gi fra seg fisken. Da forklarte nordlending at man her opp brukte å avgjør slike uenigheter ved å sparke hverandre en gang hver i ballene, den som sparket hardest skulle få beholde fisken. Dette gikk søringen med på, ettersom han hadde fryktelig lyst til å beholde fisken. Da han røyste seg opp, sparket nordlending han drit hardt i ballene, slik at han falt om på bakken. Han lå å vred seg i smerte, og da han etter 15-20 minutter prøvde å komme seg på bena igjen sa nordlending: "Veit du ka? Du ska bære behold den fesken" og gikk. :!:! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor ler dvergene når de spiller fotball? For gresset kiler de i rompa. Hva får du hvis du blander en bakterie og en komiker? sjukhumor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Denne er virkelig tørr. Du må tenke litt for og fatte den. Hvilken frukt bruker Macgyver til og låse opp dører med ? Svar : Kiwi HAHAH :!: Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor kan ikke jeg ri Elvis når Margrethe Beatles? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Okay var på firma fest hin dagen. Og den som hadde den beste vitsen skulle vinne en bag. Vinner sa: Å ha sex med en 40 åring, er som spille bowling med tau. Den var for dyp for meg. Men alle lo og han vant bagen. Om noen skjønner den. Forklaring takk. Har ikke lest hele tråden, men er det ikke fordi når menn blir eldre så synker ballene lengre ned? Altså ballene=bowlingkulene og ballet skinnet som henger=tau? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er vell kansje heller det at tissen er blir slapp når man blir eldre? Jeg sier ikke dette stemmer ^^ Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Barns lek med ild koster regjeringen mange fyrstikker hvert år. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det var en gang en zebra som ikke kunne se bra. Så kom en zebra som kunne se bra, og gjorde noe med zebraen som ikke kunne se bra, slik at zebraen som ikke kunne se bra, kunne se bra. Så sa zebraen som hadde gjort slik at zebraen som ikke kunne se bra, men nå kunne se bra: ''Nå kan du se bra, zebra''. Forrvirrende? Endret 9. januar 2009 av saftpresser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vet du hvor haien gikk på skole? High School. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 En uoversettelig en: Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) kvinnen som var gravid gikk til ultralyd doktor: oioioi kvinne: hva er det doktor, er det noe galt? doktor: oioioi, dette ser ikke bra ut. kvinne: hva er det doktor? doktor: ditt barn har ikke bein. kvinne: hva? noe mer som er galt? doktor: oioioioi, ditt barn har ikke hender kvinne: HVA? noe mer som er galt doktor? doktor: jah, din sønn har desverre ikke kropp... kvinne: Ingen kropp? doktor: ikke noe hode heller desverre. kvinne: er der noe i det hele tatt doktor? doktor: japp! et par øyne! kvinne: Så der er håp? doktor: nopp, han er blind. Hva får du om du mixer en jaguar og ei geit? jagguomjegveit Endret 11. januar 2009 av SCV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå