Wiciwato Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det var en gang to tomater, en agurk, et salatblad, en løk og en dressing som skulle over en vei. Først gikk den ene tomaten over. Men da den andre tomaten skulle over, samt den ene agurken, salatbladet, løken og dressingen, ble det midlertidig rush-trafikk og alle ble kjørt over. Da sa den ene tomaten : " Kom an, salat!" Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 snip aaah, tomatvits-remix jah... En mediumtørr vits/gåte: hvilket dyr er det eneste dyret som har ett rasshøl på ryggen? Politihesten Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er den du forteller på gata når du ser et politi på en hest, og deretter beine igjenom sentrum :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det var to oldemødre som satt i et tre og tenkte kongler. Men det gjorde ingen ting fordi ekornet hadde tre sauer og èn øgle hengende på veggen. Om jeg var administrator hadde jeg bannet deg for å poste det tullet der. Det er faktisk ikke vitser, bare meningsløse setninger, altså hører de ikke hjemme i en tråd om tørre vitser. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) det var en gang en våt tomat som sto ute i sola, så blei den tørr. Endret 22. oktober 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Alle barna het Per, unntatt Pål, for han het Kåre! Lille Ole falt ned fra et høyt hus, men det gjorde ikke noe, fordi moren hans eide et gatekjøkken! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Alle barna kunne rime untatt Pål, for han kunne ikke... (Og ja, jeg heter Pål.) Endret 22. oktober 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er lengre til London enn med fly. Alle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg. :O Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dammit! I can only think of things I can think of. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 alle barna hadde navn, untatt Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det var fest i fruktskålen helt til pæren gikk. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har tenkt over nå, funnet noen flere - I går så jeg en hest med trebein. - Nei, gi deg. Alle vet jo at hester har fire bein. - Hvorfor kjøpe Skoda når man kan gå da? - Mamma mamma, hent grillsausen. Lillebror falt på bålet. - Alle barna hadde sex, unntatt Finn, han fikk den ikke inn.. Og verre med Knut, han fikk den ikke ut. - Spiller du piano? - Nei, jeg spiller kort. - Hva er det største dyret i jungelen?- - Enorm PS: Utrolig irriterende med folk som skriver inn vitser som er sagt før. Og ihvertfall når de står der for minst 10. gang. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Mye bra her inne (mye dårlig og, men hvem bryr seg om sånt) Anyways, låner et par gullkorn fra kjemilæreren min: Hva het den første bussen i Amerika? - Colombus To isbjørner går i Sahara. Den ene snur seg mot den andre og sier: "Her må det ha vært glatt" ...Han kjemilæreren er så tørr at jeg får lyst til å kaste et glass vann på han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvorfor kan ikke jeg le, når Geilo..? (En by i norge) Leste den i en vitsebok nå.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvorfor kan ikke jeg le, når Geilo..? (En by i norge) Leste den i en vitsebok nå.. Den har jeg skrevet alt da. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Anyways, låner et par gullkorn fra kjemilæreren min: På kjemisalen: Eleven: Kva er det som luktar sånn? Læraren: Det er kjemilukt. Eleven: Det er'kje mi lukt heller. På et offentlig toalett: Utlending: Det var da voldsomt til stank her! Nordmann: Ja, det er jo do. Utlending: Maj?!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ketshup vittsen er vel egentlig bare en dårlig oversatt engelsk vits. Det er egentlig: Comon catch-up! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tor kom hjem fra naturfagstimen og moren spurte hva de hadde gjort på. - Vi lærte å lage sprengstoff.. - Hva skal dere gjøre på skolen i morgen da? spurte moren - Hvilken skole? svarte Tor Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 tja, her kommer to tørre vitser som kom etter hverandre i går kveld på fylla som var helt jævli morsomt, både fordi vi tilfeldigvis hadde et elgteppe og fordi de er så tørre at jan teigen ser ut som en fyldig budeia... "Vet du hva elgens favorittpålegg er? eplemoose! "Vet du hva elgen bruker for å holde pelsen sin glansfull? hårmoose! Bwaahaha Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva kaller man en torsk torsk og en sei sei? Ekkofisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå