Junior19 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva er forskjellen på en elefant?Den kan hverken sykkle Forskjellen på to elefantar? kan hverken sykle tandem Korleis får man ein elefant inn i eit kjøleskap? Åpne døra, sett inn elefanten, lukk døra Korleis får man ein sjiraff inn i eit kjøleskap? Åpne døra, ta ut elefanten, sett inn sjiraffen, lukk døra Dyrenes konge inviterte til kappløp på savanna ein fredag, mellom Elefanten og Sjiraffen. Kven vann? Elefanten så klart, sjiraffen sitt jo i kjøleskapet Ekspeditøren til mannen som hadde kjøpt deodorant: "vil du ha pose på deodoranten?" Mannen: "Nei, eg tek han under armen." Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 2 hesta satt i toppen av et tre å strikka vaffler, så kom den andre kua forbi å den hadde heller ikke sett traktoren........ Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Fallskjermhopping stor idyll. Rett i fjellveggen pizzafyll Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vitsene mine er så tørre at du må bruke fuktighetskrem etter å ha hørt de. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det var en jeger som prøvdet å skyte en sau men bommet grovt-da tenkte ham "faen det må være bommull. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 På jordbærsyltetøyet er det bildet av et jordbær og på eplejuicen er det bilde av et eple, men på leverposteien er det bilde av en gutt... Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det var en gang to Sanddynger. men, så ble den ene skuffet over den andre Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ole Dole og Doffen skulle dele 300kr. Hvor mye fikk de hver? 150,- siden Doffen dæva Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hahaha! :!: vet ikke helt om den definerest som tørr eller ikke, men here it goes : "Last night i dreamt i ate a giant marshmellow, and when i woke up my pillow was missing" Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 2 frosker gikk over veien. Så kom det en bil og kjørte over den første frosken. Da sa den andre frosken KVEKK! Den andre frosken gikk videre, men da kom en bil å kjørte over den også. Da sa den første frosken KVEKK KVEKK! Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er bedre å ha armer og bein enn å vinne gull i paralympics Det er bedre å slippe en fis en å sprenge en tarm Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå er jeg trøtt Hvorfor kan ikke jeg få hest når Kari Det er bedre med en pen softis enn en soft penis Lenke til kommentar
jsol Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Var en gang en mann som falt overbord, så kom det en annen båt og kastet en kam uti og sa: Grei deg selv ! Hørt om buddeia som blei satt i fengesl? Ho bare kinna seg litt nøkkelost, spiste osten og tok nøkkelen og låste seg ut! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Poltimannen til betjenten: Neeeeei nå må jeg ringe bakern for her er det noe Muffins Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 To sandkorn var på tur i ørkenen. Etter en stund hvisker det ene sandkornet til det andre: psst.. ikke se deg rundt men jeg tror vi er omringet.. Lenke til kommentar
toffen89 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hørt om bordellet som hadde åpen dag? Hørt om feieren som jobbet svart? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hørt om bussjåføren som ikke likte pågående mennesker? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hørt om bussjåføren som ikke likte pågående mennesker? Må vel vært han som kjørte ekspressbuss. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hørt om bussjåføren som ikke likte pågående mennesker? Var ikke det han som hadde en passasjer som avgikk ved døden? Lenke til kommentar
hehehe123 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hva har en Elefant og en Sjiraff til felles? Begge begynner på E Siden Sjiraffen heter Eilev... Hahahah. Endret 14. oktober 2007 av hehehe123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå