Adobyen Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Jeg oppdaget en frukttyv i dag. Han ble tatt på fersken🍑🍑 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar AntonMarkmus skrev (På 16.3.2021 den 9:41 PM): NRK hadde et tørt og smårasistisk ordspill i en artikkel i dag: Hard Rock Cafe knuste drømmen om Hard Joik Cafe Eg blir førbanna kann itte samene ha hard joik cafe jævla cola cola og Imperialisme... Neida så joda, men why not Hard Joik Cafe, det hadde vært hysterisk show med joik and roll..... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Gouldfan skrev (31 minutter siden): Eg blir førbanna kann itte samene ha hard joik cafe jævla cola cola og Imperialisme... Neida så joda, men why not Hard Joik Cafe, det hadde vært hysterisk show med joik and roll..... Sjekk ut bandet Intrigue. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Gouldfan skrev (9 timer siden): Eg blir førbanna kann itte samene ha hard joik cafe jævla cola cola og Imperialisme... Neida så joda, men why not Hard Joik Cafe, det hadde vært hysterisk show med joik and roll..... Kan ikke samene være kreative og finne på noe selv istedenfor bare å kopiere/modifisere noe som andre eier? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar (endret) trikola skrev (3 timer siden): Kan ikke samene være kreative og finne på noe selv istedenfor bare å kopiere/modifisere noe som andre eier? Kunne de ikke bare kalle det Hard Joik Kafe på samisk? Enkelte mega firmaer etc har jo ikke humoristisk sans. Endret 6. januar av Gouldfan Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Har du hørt om den uniformerte mannen? Nei.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar 5 hours ago, Onkel_Stewart said: Har du hørt om den uniformerte mannen? Er det ikke meninga å snike inn en liten skriveleif på denne, uninformerte liksom ? 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar geir__hk skrev (10 minutter siden): Er det ikke meninga å snike inn en liten skriveleif på denne, uninformerte liksom ? Du har 140% rett, amigo! Jeg ødela en allerede tvilsom vits, men du reddet den ❤️ Lenke til kommentar
trikola Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Skulle det ikke være den uinformerte mannen? Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar geir__hk skrev (På 17.2.2024 den 5:48 PM): Er det ikke meninga å snike inn en liten skriveleif på denne, uninformerte liksom ? Dæven! 😂 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar trikola skrev (På 17.2.2024 den 11:18 PM): Skulle det ikke være den uinformerte mannen? I aller høyeste grad 🫡 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Hva døde han av? " Vet ikke men det var visst ikke noe alvorlig" 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Det er tørt her inne, sa hara 2 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Jeg er så gammel at jeg tror gaming er en homofil kineser. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober What did Yoda say when he saw himself in a 4k movie? HDMI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå