Jallamannen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Heisann Har hatt mye problemer med ati 9800 Pro nå.. har allerede returnert ett kort, og har nå problemer igjen. Vurdere derfor å kjøpe et av disse kortene.. Albatron Geforce 6800 LE - 256bit minnebus eller Club3D GeForce 6800 LE - 128 bit minnebus Hvordan er ytelsen på disse i forhold til 9800 pro?? hvilket burde jeg velge.. noen som har vært borti albatron før? Er forskjell på minnebus hastigheten her.. hvilket er best??? Jallamannen Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det med 256-bits minnebuss er selvfølgelig best. Og Albatron er en kjent skjermkortprodusent. Kanskje ikke den med mest salg i Norge, men de kan vel sakene sine de også. Når jeg nylig hadde fått mitt 6800LE, overgang fra 9800pro, merket jeg ikke så stor forskjell. Men det tror jeg var mest pga. driverproblemer. Så begynte jeg å modde og klokke litt på kortet, og etter å ha funnet en passende driver, merket jeg STOR forskjell. Når man i dag får 6800LE til rundt 2000,-, kan nok ikke 9800pro til 1700-1800,- forsvares helt lenger... Gainward 6800LE har ihvertfall gode muligheter for pipeline-åpning osv Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Takk for svar Playmofetish.. Gainward er uaktuelt da jeg må finne et kort som mpx fører.. valget blir da mellom de jeg nevnte over.. er bare usikker på å velge en produsent jeg hører lite om!! Club3d har jeg hørt litt om.. men da det kortet har bare 128 bits bus.. gjør dette alt verre..... Anyone??? noen som har erfaring med albatron???? Jallamannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå