RuZleBIFf Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har en litt eldre pc. denne er kjøpt på elkjøp ( ) så av en ganske merkelig grunn er det lagt inn sperre for å overklokke! det går rett og slett ikke! noen som har noe erfaringer med dette? kan det hjelpe å bare flashe BIOS? andre muligheter? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ferdig PC'r er ikke lagt for å kunne klokkes... Den har HW som akkuratt er tilpasset systemet for å få dataene så billige så mulig... Så er det heller ikke sikkert at HK'et ditt har AGP/PCI lock... Det bør (vis ikke må) du ha for å klokke... Ellers klokker du nesten alle komponenter i data'n din... Garantien ryker også når du klokker... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Kjøpte det av en kammerat av meg serru! bare hk-et! for å ha en pc bare sånn for å stå og surre! hvordan kan jeg finne ut om det er AGP/PCI lock a? og hvis det er det.. kan det hende jeg kan få klokka med ny bios? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 DU kan ikke kjøpe deg en pakke med ny bios, men du kan sjekke om det er lock på AGP og PCI hvis du tar en tur innom den biosen du har nå, på mainboard devices eller noe, varierer litt fra bios til bios! Ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå