Gå til innhold

Firefox skyter fart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. den siste linja. Jeg tror en annonse i en avis vil være rimelig effektiv, pga dette:

- Den vil se mer seriøs ut enn en vanlig internettannonse.

- Den vil nå en annen målgruppe enn oss som er datainteresserte og allerede vet hvor bra firefox er, nemlig de som tror at internett kun kommer gjennom IE.

Lenke til kommentar

Jeg brukte firefox ei stund, men det skjedde noe veldig rart når jeg hadde installert det. Et par av mine favorittsider bare funka ikke i IE etterpå. Fikk bare 404 page not found. Men funka flott i firefox. :ermm:

Også skifta det pokkers programmet "profil" helt plutselig under oppstart, og alle favorittene mine forsvant! Fant ikke noensteder å bytte profil tilbake i settings, så jeg ga opp hele browsern. Også ufattelig irriterende at Folders blander seg med vanlige favoritter så man må klikke og dra dem helt opp til toppen hele tida (som tar laaaang tid)..blæ.

Lenke til kommentar

Får håpe at det også trekker dyktige programmerer til frivillig å satse på denne "hesten" også da. Men det er mye penger ut vinduet kanskje. Spørs om ikke vennskap og kjennskap er den mest effektive metoden å få vite om nye programmer som er bra. :yes: Pengene kunne kanskje vært benyttet til noe mer konstruktivt med selve utviklingen av programmet!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...