L O G I M A N Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i tastaturet til Compal CL56? En kamerat av meg har fått brekt space og mista e-knappen =) Også lurer jeg på om noen har fått fatt i tag/merke som skal sitte på lokket. Digtalimpuls sine merker tar nok enda en måned Lenke til kommentar
barks Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mmmm, lurer på samme sak ang. tastatur. En kompis av meg fikk ett merke i posten fra Zepto gjennom å ringe de. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Zepto ville ikke gi meg noe merke... skulle ha serienr osv... Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du kan kjøpe orginalt tastatur til CL56 på Multicom. Gå inn på Multicom -> bærbare pcer -> multinote CL56. Der skal tastatur bli listet opp som tilbehør etter det jeg kan huske.... CL56 Tastatur Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hm, ikke lenge siden jeg så etter hos multicom, da hadde de ikke... bra de har fått det nå! Da gjenstår kun tag/merke....Har sendt en forespørsel til multicom... har de et, får de også ordre på et stk tastatur. Har nå også tatt å åpnet opp laptopen og sjekket hvordan tastaturet fjernes. Var bare å fjerne de øvre plastdekslet, skru ut to skruer som holder tastaturet under dekslet. Nappe ut kontakten =) PS! er vel ingen her som sitter på en ekstra tag/merke?? Endret 2. november 2004 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå