simeik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg lurte på hva service pack 2 til XP gjør? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Liste over endringer i SP2: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;811113 Lenke til kommentar
radiated Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Windows SP2 krasjer maskinen din (min) til det ugjenkjennelige. Aldri mer. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Windows SP2 krasjer maskinen din (min) til det ugjenkjennelige. Aldri mer. Har rullet ut SP2 på ganske mange maskiner, og det har tryna på en maskin. Har ikke sett noe særlig til de problemene med SP2..... Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Windows SP2 krasjer maskinen din (min) til det ugjenkjennelige. Aldri mer. Har rullet ut SP2 på ganske mange maskiner, og det har tryna på en maskin. Har ikke sett noe særlig til de problemene med SP2..... vist du instalere sp2 på en maskin som har endel prog vil det sansynligvis monge seg. starter du med fresh instalasjon er sp2 noe å tenke på.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 les mitt innlegg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå