Largie Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei hei alle sammen Jeg skal kjøpe meg mitt første digitalkamera. Har sett og tatt på Z55 og må si det er kongesexy. Har litt lyst til å kjøpe det fordi jeg & damen likte det godt. Men er det bra nok? Har lite peil på kvalitet osv, men har ikke funnet noen tester. Har noen noen bra linker med sammenligninger og evnt andre kameraer som er bedre alternativer, men fortsatt kompakte? Lenke til kommentar
DrBrowns Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Her er en test: http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/ex-z55.html Vurderer selv å kjøpe kameraet til min svigermor i 50-års gave.. Bildekvaliteten er ikke tilnærmet hva man får fra f.eks. Canon Powershot S70, men mitt inntrykk er at dersom brukervennlighet er viktig (og ikke minst størrelse..), så er det et bra kamera! Det er kjapt og enkelt, med stor LCD. Og dockingstasjon. Ser på det som et fornuftig førstevalg. For mange vil det være viktig med 3:2 format på bildene for å kunne fremkalle i 10x15 format. Dette kameraet kan levere bilder direkte i dette formatet. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du kunne også overveje Panasonic DMC-FX7. Bedre billedkvalitet end Casio og med indbygget billedstabilisator. Evt. også Sony T3 Tests af DMC-FX7: Dcresource Steves digicams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå