Gå til innhold

Age of empires


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det du skal med server program til Age Of Empires 2 da? Det kjører jo enten på IPX/SPX eller TCP/IP i lokalnettet. Dersom det går over internett så trenger du bare IP adressen.

 

Eller er det noe annet du egentlig er på jakt etter?

eg spiller ikke AOE2, så eg har ikke peiling, fikk bare beskjed at eg skulle fikse server til . warcraft. sof2. cs og AOE2

 

sof2 og CS er ikke nor problem, war3 er umulig, må bruke battle,net sin server

men AOE2 har eg ikke noe kjenskap til

Lenke til kommentar
Hva er det du skal med server program til Age Of Empires 2 da? Det kjører jo enten på IPX/SPX eller TCP/IP i lokalnettet. Dersom det går over internett så trenger du bare IP adressen.

 

Eller er det noe annet du egentlig er på jakt etter?

eg spiller ikke AOE2, så eg har ikke peiling, fikk bare beskjed at eg skulle fikse server til . warcraft. sof2. cs og AOE2

 

sof2 og CS er ikke nor problem, war3 er umulig, må bruke battle,net sin server

men AOE2 har eg ikke noe kjenskap til

Både Wcr3 og AOE2 Kjører ikke via server. De kjører via hoster.(spiller 1 lager et spill og spiller 2-8 velger spilllet) Så server er ikke noe vits, for det funker ikke.

Lenke til kommentar
Hva er det du skal med server program til Age Of Empires 2 da? Det kjører jo enten på IPX/SPX eller TCP/IP i lokalnettet. Dersom det går over internett så trenger du bare IP adressen.

 

Eller er det noe annet du egentlig er på jakt etter?

eg spiller ikke AOE2, så eg har ikke peiling, fikk bare beskjed at eg skulle fikse server til . warcraft. sof2. cs og AOE2

 

sof2 og CS er ikke nor problem, war3 er umulig, må bruke battle,net sin server

men AOE2 har eg ikke noe kjenskap til

Både Wcr3 og AOE2 Kjører ikke via server. De kjører via hoster.(spiller 1 lager et spill og spiller 2-8 velger spilllet) Så server er ikke noe vits, for det funker ikke.

vet at war3 ikke kjøres på server, men "må" fremdeles på en server, for så å lage et spill der 1 hoster og resten joiner han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...