int20h Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kraftig spillmaskin fra VoodooPC VoodooPC har introdusert noe de kaller for "verdens raskeste spillmaskin". Systemet er basert på AMD Athlon 64 FX-55 og dobbel GeForce 6800 Ultra. Les artikkelen her Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 En talsmann for VoodooPC påstår i et skriv at dette systemet vil kjøre Doom III på 107 fps (1600x1200, maks detaljer). Dæven, det hørtes rått ut! Selv om det selvsagt bare blir 60FPS når man spiller men, det bør jo bli stabilt på det hvertfall! Ellers er jo denne PCen altfor dyr i forhold til ytelsen! Liker også AILIENWAREs vannkjølte PCer bedre, men det er vel en smaks sak... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Selv om det selvsagt bare blir 60FPS når man spiller Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Selv om det selvsagt bare blir 60FPS når man spiller Låst FPS. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 går det ikke an å fjerne sperra? Lenke til kommentar
LooD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dæven, enn hvis julenissen hadde kommet med en sånn... Hadde ikke sagt nei takk da. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det er vel ingen sak å kjøre mer enn 60fps? så lenge man har system nok da.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Sperren er vel bare i singelplayer hvis ikke hjernen spiller meg ett puss. Er nok ganske mye kongen på haugen den maskinen der når det kommer til spilling ja Men Alienware har vel noe lignende? Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vil det ikke gå altfor fort hvis man har mer enn 60fps? ser jo det i timedemoen... går fort som pokker ikke noe moro da... Skjer forresten det samme når jeg spiller doom 1 og 2 med ePSXe og glemmer å låse framerate. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 he he, de som kjøper en slik maskin må være idioter Lenke til kommentar
skyline Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 he he, de som kjøper en slik maskin må være idioter hvorfor må de være det? Noen har lyst på de raskeste som finnes. Hadde jeg hatt pengene hadde jeg self bygd min egen SLI maskin med Fx55. Men det er annen historie. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skyline: Tro meg, folk som bygger slikt er ikke vel bevart http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9826 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 he he, de som kjøper en slik maskin må være idioter tenker meg det var en smule ironi i det, hvem var det som nettopp sve av 60 laken på pc Rå pc den der ja, og med dagens dollar verdi er jo ikke prisen så alt for gale. Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 aner vi en smule bitterhet fra herr dahle?? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Oioi, høye frame rates i Doom 3 liker jeg godt! Men det kabinettet var jo stygt som pokker Lenke til kommentar
kasol Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 $3000 dollar er billig. PC har blitt rimeligere. Jeg kjøpte en Gateway pc i 97 "med alt" som var topp modell den gangen Pentium 166mhz opg svidde av $3999 Med da var det med 17" skjerm og greier samt Altec lancing høyttalere og cd-brenner! Mitt siste forsøkt med NVIDIA gikk dårlig men jeg må si SLI frister siden jeg spiller med 1600x1200 oppløsning i BFV som avhenger veldig av skjermkort. Må vel vente å se om ATI svarer med noe. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vil tro mange av problemene Dahle støttet på var pga kabinettet, ingen vifter til å suge ut luften i topp er jo idiotisk. Er jo som om å be om trøbbel. Lenke til kommentar
kasol Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg hadde veldig likt oppsett som dahle og hadde samme problemer Bytta ut rammen (OCZ rammen krevde 2.8v) og gikk fra Gainward6800Ultra (masse trøbbel) til HT ATIX800XT og nå funker alt veldig bra Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ja ja får gå og ta lån Skal vente til ati kommer med sitt sli. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) 3000 USD er ca. 19 000kr Men så kommer frakt på et par tusen i tillegg. Du sender den selvsagt poste restante til Sverige for å unngå toll. Endret 2. november 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå