Cera Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ser at både tv2 og nrk skal dekke valget i kveld/natt, men hvor me informasjon vil bli tilgjengelig i løpet av natten? Vil vi få noen indikasjoner på resultatet? Og når er opptellingen helt ferdig? Lenke til kommentar
glotón Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Det kommer helt an på hvor jevnt det blir. Resultatet kan bli klart allerede på onsdag morgen norsk tid, men det er absolutt ikke sikkert. Kommer an på hvor mye/lite krøll det blir med opptellingen. Blir det rettsak kan det gå opptil flere uker før det endelige resulatet blir klart. Endret 2. november 2004 av glotón Lenke til kommentar
Danko Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tja..vansklig å si nøyaktig, men sånn cirka rundt klokken 03 i natt bør man ha en veldig god pekepinne (ref. P4 nuh nettopp) Lenke til kommentar
farke Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Flott! Skal selv ned på butikken nå for å handle inn varer til nattens valgvake. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Flott! Skal selv ned på butikken nå for å handle inn varer til nattens valgvake. ...mens vi andre har alt gjort dette viktig å være forberedt. Endret 2. november 2004 av invictus Lenke til kommentar
Cera Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Litt nysgjerrig nå på hva nattens mat skal bestå av? Lenke til kommentar
farke Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Litt nysgjerrig nå på hva nattens mat skal bestå av? Blir vel typisk idrettarrangements-mat (for oss couch-potatoes), dvs. potetgull, Julebrus (Hamar/Lillehammer bryggeris BRUNE, såklart ) og evt. amerikansk-themed mat som hamburgere e.l. (Bare synd W Ketchup ikke er å oppdrive her på berget - hadde vært gøy med en dært på burger'n! ) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Forhåpentligvis før jul. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Litt nysgjerrig nå på hva nattens mat skal bestå av? potetgull/dip & brus. (burde selvføligelig kjøpt coca cola, men tenkte meg ikke om da jeg sto der i butikken) man skal selvfølgelig ha flere tv'r som viser forskjellige kanaler Endret 2. november 2004 av invictus Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 handla nettopp inn grandiser, cola og snaks.. blir en lang natt! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror jeg velger å sove. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hadde vært gøy å se valgsendingene i natt, men det er dessverre skole i morra, så tviler det blir noe for min del. Hm, kanskje jeg skal sette vekkerklokka på 03:00 i natt? Da får jeg iallefall med resultatet tidlig. *vurdere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå