Gå til innhold

Strömforsyning i bil.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp for å finne en 12 volts strömforsyning jeg kan bruke i en bil.

Trenger dette, da jeg skal bygge en maskin for å sette inn i en bil,

Blir vel noe Mini ITX sak, selvbygd kasse og lignende. Trenger bare åå finne ut hvordan jeg skal lage kassa. (Kondensfare, stövfare osv osv osv)

Glad for alle tips, men trenger först og fremst en 12 volts strömforsyning som jeg kan koble til batteriet.

(Synes det er idiotisk å kjöpe en 12 til 220 volt konverter, plugge inn strömforsyning i den og så få 12 volt ut igjen, som maks....)

:hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvorfor skal jeg konvertere fra 12 volt til 230 volt og så konvertere tilbake?

Jeg trenger en strömforsyning som kan kobles direkte og omforme 12 volt likeström til 12 volt vekselström, som brukes på ett hovedkort. 12, 5, 3,3 og 1,5 er det som trengs, ikke 230, da blir det svidd :-D

Lenke til kommentar
sysnes fortsatt at det høres smått ut , si han ska ha en hd eller 2 og kanske en cd/dv rom , da blir det fort lite

100W er veldig mye i Mini-ITX sammenheng, men du kan jo gå for 150W fra Carputer.no.

Sjekk også noen av bil-prosjektene på mini-itx.com, der er det mange verdifulle tips. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...