Gå til innhold

Finnest det et bra program til å finne tapte filer

MysticoN

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen... har hatt veldig mye uflaks i det siste.. den ene hardisken min tok kvelden og på en eller anna merkelig grunn så måtte jeg formatere den andre:( prøvde ALT for å la vær å formatere, men ikke noe virket. så no har jeg mista 160Gb men ting og tang.

på den disken som jeg måtte formatere var den en Ghost fil som jeg VELDIG gjerne skulle likt å se igjen. så da er spm enkelt: finnest det et bra free ware program eller et program som gir meg muligheten til å få tak i den fila igjen?

HÅPER på positive svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et program jeg synest fungerer veldig bra er; Easy Recovery 6.0.

Ellers finnes det alternativer som: Emergency Undelete, GetDataBack, R-Studio, Recover4All, Stellar Phoenix, etc. etc.

Ulempen med disse er at de koster litt, men vil tro at de fleste er verdt de dollarene som du må ut med.

Lykke til! :thumbup:

Endret av Amphipod
Lenke til kommentar

ja, jeg tror det. så lenge du har formatert den å begynt å installere alt på nytt, så er det vel mindre sjanse for at du finner det igjen. tingen er at du når har Image filer og sånne ting som du er redd for på pc`en din så ikke legg disse tingene sammen med OS`et ditt. dette VIL skape trøbbel for både store og små. selv har jeg vært ut for å miste viktig data jeg også, men heldigvis hadde jeg backup av sangene, så jeg slapp å miste dem.

her er de programmene jeg synes er greie:

Easy Recover Pro 6.0 (heter den vel) koster penger.

og Recover My Files (koster også penger)

disse to programmene kan gjenopprette data fra formatert disk også. og til min store glede fant jeg ut at den faktisk kunne gjenopprette data fra formatert diskett også. (tenkte bare, å, for et bra program) :D

jeg synes det er ganske så logisk at det koster penger å få tak i recovery program jeg.

å dessutten er disse programmene billigere enn å bruke IBAS til å få tilbake data :p

IBAS=Firma som finner igjen data fra alle slags mulig disker. tilogmed ødelagte disker prøver de å få ut data fra.

Lenke til kommentar

Bare bruk "System Restore" Det er et program som følger Windows når du instalerer det, mn vet ikke om det er på andre oprativ sys. en XP.

Gjør slik:

Trykk START, så PROGRAMER, så TILBEHØR, så SYSTEM VERKTØY, og der er det om det enten står på norsk eller engelsk

Lenke til kommentar
Bare bruk "System Restore" Det er et program som følger Windows når du instalerer det, mn vet ikke om det er på andre oprativ sys. en XP.

Gjør slik:

Trykk START, så PROGRAMER, så TILBEHØR, så SYSTEM VERKTØY, og der er det om det enten står på norsk eller engelsk

Det er for å fikse feil du kan ha gjort i XP... ikke gjenopprette tapte filer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...