Skurupu Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 3, tomat, gul sag. mao: ingen riktige. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) 1: 7 2: carrot 3: rødt skurhjern ble nesten redd på de to første Endret 6. november 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva faen? Eneren var riktig, jeg tenkte på tallet syv. Toeren ble gal, jeg tenkte på agurk. Treren var derimot riktig, da tenkte jeg på rød og hammer. WTF, mate? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://y.20q.net:8095/ Tenkte på penger 'mynter' Men fikk svar at jeg tenkte på cd player dårlig Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 den første funka ikke på meg!men de andre gjorde det Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Alle var feil. På 1 tenkte jeg på 5 2: agurk 3: grønn sag Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://y.20q.net:8095/ Tenkte på penger 'mynter' Men fikk svar at jeg tenkte på cd player dårlig klarte å finne penny hos meg, mens jeg tenkte på nickel. Brukte 32 spørsmål på å gi opp, men hadde det i lista over mulige svar til slutt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Alle var feil. På 1 tenkte jeg på 5 2: agurk 3: grønn sag Du skulle da tenke på et tall MELLOM 5 og 12. Nubi. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Den siste hadde jeg hørt før så jeg valgte automatisk den fargen og den tingen. Men de 2 første satt som ett skudd :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ikkeno var riktig .. hadde feil på alle hos meg ... og den mellom 5 og 12 så tenkte jeg at svaret blei 7 og tok et annet tall jeg tenkte på ( tenkte på 10 men har hørt det spørsmålet før ) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Alt riktig :S Endret 6. november 2004 av Sink Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Denne shitten var scaaary! Både 1 og 3 var riktige men tenkte på salat som grønnsak.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 tenkte på 7 (altså riktig), agurk og blå skiftenøkkel Morsomt at det virker som folk flest her, faktisk velger agurk agurk > gulrot Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Mega miss her, ikke i nærheten... Skuffa ;( Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva i helvete skjer? Hvordan kan den testen vite hva vi tenker? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 HOLY! Ble sinnsykt skremt da den tok tallet 7, livredd da den gjetta gulerota mi og tror ikke jeg hadde klart det hvis jeg faktisk hadde tenkt på en hammer også! Tenkte på en rød sånn sement-sak av en eller annen grunn, men fy søren for en SYK greie da! Hva er det som får så mange av oss til å tenke gulerot når vi sier tallet 6 da? :o Den left brain, right brain saken var også nokså irriterende Hmm.. Hva er likheten mellom gulerot og agurk? Formen.. Hva er sammenhengen mellom formen og 6? Ble jo nevnt i tråden at det handler om assosiasjoner, og det man tenker først, så det kan være naturlig. Ellers så tenkte jeg 10, agurk og oransje skrutrekker. "Count the F's" har jeg tatt før, og mener at jeg fant 4. Klarte Left-/Right-brain. Noen som vet om flere slike/lignende tester? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå