kverna Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 lattis... fikk ikke riktig på en eneste.. Første valgte jeg tallet 6 andre valgte jeg agurk, ser at mange andre valgte det (WHY??) Hammer og gul, siden jeg går tømrer linja og har på meg en gul jakke blir for dumt at de tror at de leser tankene når de ikke gjør det Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Første var 7. Andre var agurk som alle dere andre..!? Tredje var *grøsse* rød hammer Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 1: 7 2: Kålrot (nesten da) 3: Red and hammer Sinnsykt tøft/skummelt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det eneste som "var riktig" var hammer på den siste Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 http://www.ebaumsworld.com/howmanyfs.html denne er jo og ganske freaky men en helt anne stil da , Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 *redd* Siste jeg tok var rød hammer Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Bomma på både 2-eren og 3-eren, men 1-eren tok den. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) HOLY! Ble sinnsykt skremt da den tok tallet 7, livredd da den gjetta gulerota mi og tror ikke jeg hadde klart det hvis jeg faktisk hadde tenkt på en hammer også! Tenkte på en rød sånn sement-sak av en eller annen grunn, men fy søren for en SYK greie da! Hva er det som får så mange av oss til å tenke gulerot når vi sier tallet 6 da? :o Den left brain, right brain saken var også nokså irriterende Endret 2. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Første - 6 Andre - gulerot Tredje - Blå hammer Litt skummelt at en haug av 3-tall kan bli en hammer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Artig, den bomma på alle. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dritten traff på alle! Fy faen! Altså, nr2. så ble jeg liksom sånn type skikkelig forvirra. Så sier jeg høyt ut i lufta; "øøh.. Gulrot?" scroller ned, og skvetter som faen! Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Grunnen til at man tenker på en rød hammer (og sikkert da gulrøt og 7) er at hjernen har et sett med standardverdier. En ting som symboliserer en gruppe (om dere forstår). Hammer er "symbolet" på verktøy for de fleste, fordi dette er det første verktøyet de fleste blir kjent med. Samme med rød for farger og da sikkert gulrot for grønnsaker. (OT: kan noen fortelle meg forskjellen på grønnsaker og frukt) Hva som skjer i oppg 1 er jeg ikke sikker på, men kan hende tallet 7 har en ubevisst mening for oss mennesker. Grunnen til at de "varmer opp" med litt regneoppgaver er for å få hjernen til å tenke på noe helt annet og være uforberedt på spørsmålet så vi bare stotrer fram "eeeh..rød hammer"! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Artig, den bomma på alle. Samme her Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg tenkte 8, eple og rød hammer. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skummelt, den funka på alle, bortsett fra at jeg tenkte på grønn og ikke rød på den siste. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Rett på alle utenom at jeg tenkte på blå i siste oppgave. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg tenkte 8, eple og rød hammer. Hmm eple en grønsak? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 åssen i helvete klarer de det?? arrg!!! 7 skjønte jeg for alle tenker på 7 på det spørsmålet sånn er det bare men rod hammer arg!!! på toern tenkte jeg eple ha!! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 bomma på 1 og 2 men 3ern satt Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hmm.. skjønner nå att poenget er å trekke 5 fra 12 å få 7.. men tengte selv på 6 :| Rar test Leste resten av testen å.. faktisk Gullrot va rikti, men jeg valgte blå å sag på den siste *snikkar:D* Endret 4. november 2004 av CaNaBiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå