Daywalker Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har planer om å skaffe meg et CM Stacker kabinett og dette kjøle settet. Lurer også litt på om jeg skal gå for et GeForce SLI oppsett når dette kommer. Det jeg lurer på er om dette vankjølings sette duger til CPU, 2xGPU, Chipsett og eventuelt noen HD rammer. Anyone? Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Noen andre med dette Mist settet som har kommentarer på ytelsen? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Etter det eg ser på bilde er det en EVO240 radiator. Eg har denne og den er ganske bra. Kjører viftene mine så lavt at eg ikkje hører dei. Kjøler Cpu,gpu og NB Hører hoved sakelig mine 120gb WD 2mb disker Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 du må kjøpe en enstra blokk, men ellers holder det sikkert i massevis, men jeg vil tro at det er bedre å komponere selv.... Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 du må kjøpe en enstra blokk, men ellers holder det sikkert i massevis, men jeg vil tro at det er bedre å komponere selv.... Mulig det er bedre å komponere selv, men da blir det nok en del dyrere. Dette settet kommer jo på rundt 2900 om en skulle kjøpt det i deler mot 2400 som pakkeløsning. Så prisen er vel ikke noe å si på. Kvaliteten er vel grei nok for et system med moderat OC og ikke minst et stille system. Ellers så har jeg ikke nok peiling på hvilke deler jeg eventuelt skulle kjøpt om jeg skulle plukket selv. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 du må kjøpe en enstra blokk, men ellers holder det sikkert i massevis, men jeg vil tro at det er bedre å komponere selv.... Mulig det er bedre å komponere selv, men da blir det nok en del dyrere. Dette settet kommer jo på rundt 2900 om en skulle kjøpt det i deler mot 2400 som pakkeløsning. Så prisen er vel ikke noe å si på. Kvaliteten er vel grei nok for et system med moderat OC og ikke minst et stille system. Ellers så har jeg ikke nok peiling på hvilke deler jeg eventuelt skulle kjøpt om jeg skulle plukket selv. det blir billigere da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå