Gå til innhold

Hp Pavilion ze4400, treg internett

Leetrune

Anbefalte innlegg

Har skaffa meg en Hp Pavilion ze4400... brukt en.

og når jeg skal koble meg opp med intertt, bruker jeg samme nettverkskabel jeg bruker p åden vanlige pc'en min.. og den funker helt fint..

men bærbaren går alltid så tregt, det går alltid myyyyye tregere og laste ned sider og andre ting.. :no: og jeg har 750/750 linje på den, men dee virker mer som 56 k modem :S

Og en ting til, skal det henge så mye når jeg ser dvd på den, når jeg har i strømkontakten altså... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har skaffa meg en Hp Pavilion ze4400... brukt en.

og når jeg skal koble meg opp med intertt, bruker jeg samme nettverkskabel jeg bruker p åden vanlige pc'en min.. og den funker helt fint..

men bærbaren går alltid så tregt, det går alltid myyyyye tregere og laste ned sider og andre ting.. :no: og jeg har 750/750 linje på den, men dee virker mer som 56 k modem :S

Og en ting til, skal det henge så mye når jeg ser dvd på den, når jeg har i strømkontakten altså... :ermm:

Sørg for at maskinen er spyware og virusfri. Deretter kan du kjøre msconfig og luke ut alt du ikke trenger i oppstarten. For de fleste vil det bety at du kan sette det meste av tjenester bortsett fra MS sine systemtjenester til å kjøre automatisk istedet for å starte med en gang.

Om du kjøpte maskinen brukt med ferdig installert OS, ville jeg vel kanskje også vurdert å formatere og få en "fresh" start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...