darkness| Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vil du bli sammen med en du kjenner? Eller vil du finne en å bli sammen med? Hvis du kjenner henne, be henne med ut på date. Det er ingenting galt i å invitere henne over til deg hvis du ikke har råd eller lyst til å ta henne med ut på fancy restaurant. Lag en fin middag, med MASSE stearinlys. Fortell henne hvor nydelig du synes hun er. Kyss henne på kinnet når hun kommer. Snakk med henne. Finn frem en liten eske med et søtt smykke (trenger ikke være et dyrt et, det er tanken som teller). Si at du har en gave til henne, fordi hun er den fineste jenta du kjenner. I det du har festet smykket rundt halsen hennes, så bøyer du deg frem og kysser henne forsiktig. Er dere ikke sammen da, så vet ikke jeg Hvis du derimot IKKE kjenner henne, så er det ikke så godt å si hvordan du skal bli sammen med en jente. hadde vært greit å vite hvor gammel du er og sånn. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Drikk deg drita og gå ut å få deg pulings! Får deg garantert en å dele livet med Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 SBS: Håper det var ironi Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 SBS: Håper det var ironi haha.. :!: Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har ikke så mye erfaring.... Har som sakt ikke kjent mange jenter i mitt liv. Men kan da si det jeg mener. -Vær deg selv. -Bli kjent med henne -vær omtenksom og snill -la henne få tid på seg. Og om det ikke blir noe første gang så la henne få litt tid før du stikker av. -ikke vær for ivri men ikke for beskjeden heller. Noe mere vil jeg ikke si Lykke til alle sammen i livet Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette KAN jeg si med erfaring, ikke bli alt for god venn med henne, vær vennelig, men ikke (beste)venn, gjør alltid det så utrolig vanskelig. Det gjelder bare å ta det første steget... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 få hu med på fest og prøv deg på hu når hu er i godt humør. hvis det funker kommer hu til å være dama di eller hate deg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Og for guds skyld!!! TENK før du snakker! Ingen jenter vil ha en gutt som på en indirekte måte rakker ned på henne. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tror ikke det er noen spesielt god ide å prøve å bøye henne til sengs for å prøve å bli sammen med henne. Mulig det funker for det FF, men jeg tror de fleste (både jenter og gutter) aldri ville blitt sammen en de fikk på rygg på fest. Det er en grunn til at det heter one night stand. Prøv heller som alle her har foreslått. Bli kjent med henne. Tilbring tid sammen, om dette er ute på byen, på fest, på resturant eller hjemme hos en av dere (eller hos en felles bekjent). Ved alle disse anledningene må du vise interesse i henne. Sett deg ved siden av henne når hun setter seg, prøv å få i gang en samtale med henne for å finne fellestrekk ved dere. Du må passe på å ikke bli for pågående også. Ikke fotfølg henne. Det kan bli litt kinky om du følger hennes fotspor og hun står utenfor dodøra og spør: "Hva driver du med?"... Prøv selvfølgelig å finne ut om hun er interessert i deg. Du kan jo merke det på hvor interessert hun høres ut når hun prater med deg, om hun ler av ting du sier og så er det jo alltids avstandsmåleren. Legg merke til hvor langt unna hun står når du snakker med henne (spesielt hvor langt unna ansiktet hennes er ditt ansikt). Du kan også prøve å gå litt nærmere henne (f.eks finn på noe å hviske om en person i nærheten så du må gå nærmere). Hvordan er reaksjonen hennes? Viker hun eller holder hun øyekontakt selv om du er nærme. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 egentlig er det vel ikke så mye en kan GJØRE... En gjensidig forelskelse er vel den beste måten Altså... ikke tenke så alt for mye på alt det der med å prøve å bli sammen... Tilbring tid sammen med henne og så kommer enten ting til å skje eller ikke til å skje... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) vær frampå og ikke vær beskjeden... Endret 4. november 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dra fram kølla og snurr den rundt i lufta mens du roper GOTTA GET MY SELF SOME PUSSY! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Dra fram kølla og snurr den rundt i lufta mens du roper GOTTA GET MY SELF SOME PUSSY! har prøvd før.. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dra fram kølla og snurr den rundt i lufta mens du roper GOTTA GET MY SELF SOME PUSSY! har prøvd før.. Jeg har selv dame! Vi ble samen via 1 fest! Osv... Jeg hadde likt denne jenta ganske lenge! (Det hadde visst hun med meg og) Plutselig begynnte vi bare å små kysse! Osv... Men hun var jo seff dritings da! Men hun huska iaffal noe da men nå har vi det iaffal godt vi er fortsatt sammen Ikkje prøv deg for mye la henne prøve seg på deg viss hun er intressert Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dra fram kølla og snurr den rundt i lufta mens du roper GOTTA GET MY SELF SOME PUSSY! har prøvd før.. Jeg har selv dame! Vi ble samen via 1 fest! Osv... Jeg hadde likt denne jenta ganske lenge! (Det hadde visst hun med meg og) Plutselig begynnte vi bare å små kysse! Osv... Men hun var jo seff dritings da! Men hun huska iaffal noe da men nå har vi det iaffal godt vi er fortsatt sammen Ikkje prøv deg for mye la henne prøve seg på deg viss hun er intressert Som oftest er man ikke sammen etter noe sånt, da Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jenter er noen svin! hold deg vekke!(i alle fall ikke bli sammen med ho, hvis du har behov bruk ho til dem) nei jenter! huff dere er slemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kommer helt an på jenten da. Noen liker dype avgrunner og mystisk utseende mens andre går for slick and silent. Uansett; å lytte funker alltid. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Drikk deg drita og gå ut å få deg pulings! Får deg garantert en å dele livet med Funker fett dette, men prøv å ikke bli for desperat i fylla Her jeg kommer fra kaller vi det å "ta en Rønneberg" og tro meg, det angrer du på Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 dritings metoden funker jo seff bare hvis det er gjensidig. men som de fleste sier så er det nok best å bli godt kjent med hu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå