dmx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hei! visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men.. jeg lurte på hva er den beste måten å bli sammen med ei jente? takk! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 å du verden for et spørsmål... aldri tenkt over før.. kan jo begynne med å bli kjent, og ting har en tendens til å utvikle seg av seg selv, om det er gjensidig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg starta med å bli kjent med hu... liker hun personaliteten din og ikke blir fysisk syk av utseende, så er det store muligheter ^_^ men så ble vi kjent via MSN også da...heh Lenke til kommentar
stian2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Off topic: MSN er egentlig en ganske fin ting det.truffet mange der jah. On topic: Jeg ville jo prøvd å være meg selv.Det hjelper! Hjelper hvertfall ikke å late som du er den "snille og perfekte gutten" Bli kjent med ho og se om du finer noen felles interesser (f.eks Data;) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vær deg selv, vis interesse for hun, spør om hun har lyst å finne på ting med deg osv. Om det virker greit og det går en liten stund kan du jo ta en prat med hun og si hva du føler for hun. Se ann reaksjonen, som regel vil den nok bli positiv iogmed hun er mye sammen med deg, og da er det jo bare å lene seg frem og gi hun ett kyss, evt spørre om lov først Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Om du har 1 mill kr hjelper det meget. Det viktigste jeg vil tro er at du tørr å snakke med henne. Vær selvsikker. Finn ut hva hun liker. Ikke minst hva dere kan ha til felles. En god start er Musikk. Ellers er en bil en pluss. Erfarig jeg selv hadde. I værtfall om hun bor et stykke unna. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 tidenes tråd.. Du kan begynne med å svare på alle kjedemailene du får så du oppfyller øsnket ditt. hjelper veldig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Om du har 1 mill kr hjelper det meget. Men ihvertfall ikke lek kostbar, det fører ikke til noenting. Ikke vær overlegen mot vennene hennes, jenter liker ikke sånt... Så er det fint å finne på ting med henne av og til. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg møtte ei jente på nettet en gang. Nå har vi vært sammen i over fire år. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vær deg sjøl så kjem resten av seg selv Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 vær deg selv og tør å ta kontakt ellers finner du sikkert mange tips her Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vær deg selv, vis interesse for hun, spør om hun har lyst å finne på ting med deg osv. Om det virker greit og det går en liten stund kan du jo ta en prat med hun og si hva du føler for hun. Se ann reaksjonen, som regel vil den nok bli positiv iogmed hun er mye sammen med deg, og da er det jo bare å lene seg frem og gi hun ett kyss, evt spørre om lov først 'nuff said Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Om du har 1 mill kr hjelper det meget. Du kan godt lure meg med 1 mill. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Tro meg, de beste jentene driter i hvor mye penger du har. Spesielt når de får sponset egen leilihet og alle konstnader det medfører av foreldene... Endret 2. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jau sant det...Men bare de beste jentene Spurte dama her om dagen hva ho ville gjort vist jeg ble blakk.. Som svar fikk jeg: So?! et nuss på kjeften så gikk ho og lagde middag til meg Så et tips: bli kjent med jenta først Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hmm aldri vær desperat, hvis ho blir litt intrisert i deg kan det være en god ide å ikke virke like intrisert i henne(i begynnelsen) det liker ikke jenter å de blir nesten desperat etter deg. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tro meg, de beste jentene driter i hvor mye penger du har.Spesielt når de får sponset egen leilihet og alle konstnader det medfører av foreldene... ehmmm.. noe selvmotsigende? Girls don't like boys, girls like cars and money - sett utallige eksempler på dette. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har både bil og penger, men det fønkærnte for det om Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Snakker om ansamling kjerringråd for bleikfisker. Vent lenge, og lengre enn langt, til den perfekte dagen kommer. Du vet det når fuglene synger lovsang i vilden sky, himmelen er skyfri og knallblå, kulda har satt skikkelig inn, og sola står lavt. Ta med deg den utvalgte til kysten, ha gjerne med en flaske av den fineste vin, og kanskje litt romantisk mat for å toppe det hele. Sett dere ned på et pledd, legg jakka di om de kalde, skulderene hennes og nyt den vakre, høstlige solnedgangen mens du stirrer inn i de krystallblå øynene til din utvalgte. Du lener deg sakte, sakte men sikkert, inn mot henne. Men istedet for å kysse henne, lener du deg forbi og hvisker henne de søteste ord i øret: "Jeg håper du har full kasko, for du har laget bulk i buksa mi". Endret 3. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå