PC Gamer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Har et MSI NEO PLATINUM s.754 hovedkort liggende, dermed har jeg bestilt en AMD Athlon 64Bit CPU til det, grunnen til at jeg ikke tar det i bruk før nå er at den forrige eieren hadde noen problemer med det, dermed gav han det til meg. Mitt spørsmål er om noen har såpass bra datakunnskaper at de klarer å løse problemet, problemet er: Da han bare "surfet" i windows bare stoppet maskina plutselig, grunnen var at det ble for varmt, enda han hadde en Zalman 7000cu (eller hva den heter,,), vet noen hva dette kan være? Kan det være for lite strøm? (lite sannsynlig, men han brukte en q-tec PSU ) Kan det hjelpe å flashe BIOS, siden jeg har hørt at akkurat det kortet noen ganger viser litt feil temp? Kan det være minne som er ukompitabelt med kortet? (brukte Twinmos Twister PC3200) Takker for alle svar, får CPU'en om ca 3 dager, og hadde vært fint om jeg kunne få det til å virke Sikler spesielt fordi jeg bestilte en 3400+, og jeg gleder meg som en unge til å teste den, vant til en P4 2,4 Ghz.. pluss ny RAM (1GB) og X800PRO VIVO, så hvis det ikke funker får jeg ikke testet det fordi det gamle tok kvelden Endret 1. november 2004 av PC Gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå