Gå til innhold

Spille ov fra videospiller til pc!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en liten ting, mamma har gitt meg i oppgave og legge alle barne filmene vi har fra videospilleren og redigere dem på pcen..

Men et lite problem, jeg vet ikke hvordan jeg får dem over til pcen på en bra måte.

Har fått det til, men kvaliteten blir så elendig at det ser ut som om det er filmet med et dårlig web camera, og sånn vil jeg ikke ha det :mad:

Så er det noen snille mennesker der ute som er villig til og forklare meg hvordan jeg skal gjøre dette??

Jeg har både s video inngang på pcen eller så er det utgang, ikke vet jeg

og gul, rød og hvit sak..

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmmm.

Vet ikke hvordan skjerm kort jeg har, men her er litt informasjoen om pcen.

HP Pavilion t170.no

HP Pavilion t170.be stasjonær PC har Intel® Pentium® 4 3,06 GHz prosessor med HyperTreading teknologi, 1024 MB DDR-SDRAM, 160 GB Ultra DMA harddisk (7200rpm), ATI Radeon 9700-grafikk, DVD+RW 2,4x, DVD-ROM 16x, Creative SoundBlaster Audigy lydkort, PCI TV-tuner kort, tilkoplingsboks foran med 6-i-1 minnekortleser, USB og IEEE 1394, Bluetooth USB dongle, webcam, trådløst mus og tastatur og 17-tommers M703-monitor med 2x3W Harman Kardon høyttalere.

Sier det dere noe???

Og hadde vært fint om dere hadde forklart det så enkelt at selv jeg skjønner det..

:)

Endret av mats A.
Lenke til kommentar

ATI Radeon 9700 er jo skjermkortet...

Lurer også på hvordan man får overført fra DV kamera til pc , har brukt Pinacle studio litt, men denne egner seg ikke til å overføre hele kasseter, men til å overføre små snutter.. Så hvilket program kan jeg buke for å få overført mest effektivt og med god kvallitet.. noen med erfaringer?

Wild

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...