Gå til innhold

OCZ PowerStream 420W eller Antec NeoPower 480W?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er det både positivt og negativt om begge. OCZ-en har en vifte som lyser grønt, noe som er irriterende når jeg skal sove. Antec-en er litt vanskelig å få tak i .:hmm:

Dessuten har Antec-en et veldig mye mer oversiktlig kabelsystem enn OCZ-en, men den har igjen rails som man kan trimme selv slik at man får optimal spenning hele tiden.

Lenke til kommentar

Har Antec NeoPower 480W og er storfornøyd så stille at den over hode ikke høres.

kjøler meget bra med 120mm vifte. Genial kabel løsning slipper kabler til overs.

Leste tester på andre antec strømmforsyninger og der skåra de fult.

kjøpte min hos Databutikken.com/no der har de mange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:w00t:

Endret av sislianli
Lenke til kommentar

Eller hva med en Chill Innovation 510W?? Sjekk i signaturen min.

Forøvrig er syns jeg valget mellom de to øverste er ganske vanskelig. OCZ er utrolig stilig, har sett en i testbenken på jobben, og den skinner det av! Og så har du disse kablene fra Antec som kan dras ut hvis man ikke trenger dem, ganske praktisk.

Noen fordeler og ulemper her og der. Les så mange tester du kan (inkludert min :p ) og gjør deg opp en mening.

Lenke til kommentar
Forøvrig er syns jeg valget mellom de to øverste er ganske vanskelig. OCZ er utrolig stilig, har sett en i testbenken på jobben, og den skinner det av! Og så har du disse kablene fra Antec som kan dras ut hvis man ikke trenger dem, ganske praktisk.

Veldig, veldig enig. Derfor jeg spurte her. ;)

*EDIT: Ikke si noe, det blir OCZ om jeg skal ha noe. Bestemte meg nå.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...