ezcey Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Planer om PCI Express og DDR2 ble fort skrinlagt, grunnet prisnivået bare på ddr2, og noe mer konkret vet jeg ikke om pci express.. Men, here we go.. Kabinett: Her trenger jeg vel egentlig hjelp til å velge ut et.. Vil ha et med plass til en del harddisker aller helst, da det er det som er "in" hos meg. Hovedkort: Epox EP-8KDA3+ - Pris: 1149,- Prosessor: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED - Pris 1750,- , Muligens bytte denne ut med en større som har 1MB cache når disse faller litt i pris.. Ram: Corsair 1024mb (2x 512mb) - Men hva er forskjellen på XL Typen og C2 ? Blir sannsynligvis en av disse, men vet ikke hvilken.. Skjermkort: Her stiller jeg helt uvitende, vil gjerne ha et jeg kan kjøre litt nye spill på (Doom 3, Sims2 hovedsaklig) om jeg først skal investere i noe skikkelig, men helst på et nivå rundt 1500,- til 2000,- kroner. Noen tips? Harddisk: Maxtor DiamondMax 10 250GB S-ATA 16MB cache 7200RPM - Pris 1590,- Dette er vel egentlig det jeg trenger, har dvd-brenner liggende samt dvd-rom. Vil gjerne ha et svart kabinett. På forhand takk for positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er kjempefornøyd med Lian Li PC61USB. Med en tilleggsbrakett har du plass til 8 disker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Gainward GeForce 6800LE er jo et greit kjøp. 1995,- ukens tilbud på komplett. edit: ellers liker jeg personlig dette hovedkortet. litt billigere var det og. og dette kabinettet fra antec skal være ganske stille. Endret 1. november 2004 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå